Beantwoord

Wat was er zaterdagavond met Interactieve TV KPN aan de hand?

  • 21 June 2021
  • 7 reacties
  • 87 keer bekeken

Reputatie 2

De kwestie zit al in de titel.Ik kon geen nieuwe software laden.Ook niet na vele pogingen.Steeds weer rood in beeld.Nadat ik een persoonlijke chat had aangevraagd(alle gegevens invoeren)werd de chat afgebroken.Tijdens mijn noodzakelijke toilet bezoek had ik SPONTAAN??? weer ontvangst zoals ik verondersteld dat het hoort te zijn.Dat wel na drie uur kloten en proberen.Er verscheen eerst ook een verhaal dat het probleem bij de gebruiker maar ook bij de KPN kan zitten.Het zou prettig zijn als de KPN dat ,ook later,zou laten weten

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 June 2021, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @gerrit 
En wat was de reden dat je nieuwe software wilde ophalen?

Reputatie 2

Van ouds stilstaand beeld.Nadat de KPN expert zich er mee bemoeid had ging het maanden prima tot zaterdagavond.Ik was van plan om het probleem op te lossen met een opfrisbeurt . Dat lukte dus niet.Vele malen tot op zekere aantal procenten op laden en dan dat het NU niet lukte.Met rood in beeld.Het probleem is destijds erkend door de expert.Die heeft mij ook verteld dat het probleem bij de KPN lig en bekend is.Hij heeft mij er ook destijds over opgebeld,met de mededeling dat het probleem nu(toen) opgelost was door middel van frekwentie wissel.Het is nu ook weer prima.    De opmerking van Ik kwam enz. begrijp ik niet helemaal.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @gerrit, wat er precies aan de hand is geweest bij jouw op zaterdagavond is achteraf lastig te zeggen. Er was in ieder geval geen grote verstoring. Neemt niet weg dat deze verstoring bij jou natuurlijk niet fijn is. 

Reputatie 2

Mij is door de KPN expert bij het oplossen van de problemen toen verteld dat, ik zelf de gang van zaken niet behoefde te noteren want de KPN expert kon gemakkelijk(digitaal?) bij het verloop van mijn ontvangst/gebruik  geschiedenis en zo ook de problemen bekijken en zo mogelijk oplossen.Dus terug naar mijn eerste vraag ;Wat was er zaterdagavond gaande met de Interactieve TV van KPN???Na drie uur kloten en proberen/pogen software te laden ben ik ook wel de mening toe gedaan dat deze verstoring natuurlijk niet fijn is.       Spil in het te werk stellen van het oplossen van de problemen was toen Moderator Erwin  

Reputatie 7
Badge +19

Het was geen verstoring in het grote itv netwerk. Het betrof helaas een persoonlijke storing. Er zal iets met jouw verbinding aan de hand zijn geweest. Nu is de lijn weer stabiel. 

Reputatie 2

Nu ,6-7-2021    1 8.00 uur is het na allerlei ingrepen ,zoals modem opnieuw op starten ,opnieuw opstarten/ophalen  van software enz. weer helemaal mis .De zelfde problemen als eerder. Die problemen werden erkend door de KPN expert.Die was van mening dat het probleem NIET bij mij zat maar bij de KPN.Dus waar u de wijsheid vandaan haalt.met de opmerking “Er zal iets met jouw verbinding aan de hand zijn”is mij een raadsel .Ik ben al inmiddels weken,maanden,jaren bezig met de KPN om dit probleem op te lossen.Met dit soort antwoorden kan ik niet tevreden zijn

Reputatie 7
Badge +19

Met de verbinding bedoel ik niet alleen in jouw woning, maar de verbinding is ook het KPN gedeelte van het netwerk. Het zit echter niet in het algehele netwerk van KPN. Dat is wat ik bedoel met jouw verbinding. Het betreft helaas echt een individueel probleem, dat uiteraard erg storend is.