Beantwoord

Wdr 4 toevoegen aan zenderlijst

  • 6 January 2019
  • 5 reacties
  • 965 keer bekeken

Reputatie 1
Graag zou ik wdr 4 in de zenderlijst toegevoegd zien, er zijn vooral veel mensen in de grensstreek die naar deze zender luisteren .
alvast bedankt.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 8 January 2019, 10:47

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Herman, ik begrijp je wens. Echter begrijp ik ook als kpn er niet voor kiest.

KPN biedt tenslotte ook internet aan. Via dat is het ook te krijgen. Met een "internetradio" ook gewoon op je audioset. Met een bluetooth-adapter kun je het daarnaartoe ook streamen met je smartphone (die je dan in het stopcontact laat zitten natuurlijk) of laptop.
Ook is ie via DAB+ te ontvangen "onder de rook van Duitsland". Ik zit op dit moment in Gelderland zelfs nog een aardig eind van de grens af (Eerbeek) en hier is ie al te krijgen (DAB+). Met nog meer Duitse zenders.

Internet:
https://www.deutschland.fm/

https://www1.wdr.de/radio/player/streams/audiostream-wdr--livestream-102.html
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie, je hebt gelijk ik luister via AirPlay op mijn Apple tv, het is ook niet zo dat het een halszaak is, maar meer voor het gemak, en er wel een Duitse zender op zit waar volgens mij weinig mensen naar luisteren.
Dus de een weg halen de andere er voor in de plaats.

groet
Reputatie 7
Badge +20
Dag Hooiland. Dank voor je suggestie. In algemene zin is het zo dat we jaarlijks kijken naar onze zenderpakketten en in juli worden er dan enkele wijzigingen doorgevoerd. Als er genoeg vraag is naar een specifieke zender zal dit zeker worden meegenomen. Peter legt het één en ander in dit geval al heel mooi uit. Ik durf geen uitspraken te doen over hoeveel mensen er naar bepaalde zenders luisteren, maar een zender als WDR 4 is via internet al heel goed te ontvangen.
Reputatie 1
Bedankt Bart voor je reactie, je hebt helemaal gelijk wat ik al zei het is voor het gemaak, ik luister veel radio via itv kastje en moet dan niet overschakelen naar AppleTV.
Ik zie het het wel bij de nieuwe zender indeling in volgens mij juni.
groet

Maar vast in de zenderlijst is voor vele ouderen beter en ik hoor dit van heel veel ouderen.

Reageer