Beantwoord

Weergave Videoland

  • 23 June 2021
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo,

Ik heb videoland via kpn, maar de weergave van de beginpagina vind ik echt belabberd. Ik heb namelijk helemaal geen overzicht van wat ik aan het kijken ben, dit is nergens terug te vinden. Ik moet het dus zelf elke keer weer via 'zoeken' opzoeken en zelf maar onthouden bij welke aflevering ik gebleven ben. Dit is uiterst vervelend. En waarom hebben andere gebruikers wel eenzelfde indeling van de beginpagina als dat van Netflix? (die wel weergeeft wat ja aan het kijken bent, waar je gebleven bent en wat je opgeslagen hebt als favorieten).

Hieronder een foto van hoe het eruitziet. Onder 'onlangs toegevoegd' wordt alleen nog 'laatste kans' weergegeven. 

Mvg Anika

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 24 June 2021, 21:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Anika081, welkom hier. 

Dit is hoe het voor nu werkt. Ik kan er niet meer van maken. Maar ik snap heel goed wat je mist. Ik zal je feedback dan ook meenemen naar de ontwikkelaars. Dus wie weet. En inderdaad als je via Videoland zelf een abonnement hebt en die app gebruikt lijkt het redelijk op Netflix. 

Bedankt voor het antwoord. Dan ligt een switch naar een abonnement bij Videoland zelf voor de hand, want zoals het nu is, vind ik het geen doen. Bedankt.Â