Beantwoord

wegvallen geluid, brommend geluid, stilstaan van beeld

• 11 december 2018
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

het betreft een 2e tv boven op de slaapkamer.
enkele weken geleden, na telefonisch contact kpn een nieuwe tv ontvanger en experiabox V9 ontvangen, aangesloten en beproefd, heeft het even redelijk goed gedaan.
heb echt alles (meerdere malen) geprobeerd wat ik maar kon vinden hierover, nu weer, steeds weer wegvallen, brommend geluid en stilstaan van beeld

is er iemand die hetzelfde heeft gehad en een oplossing weet,

Willem

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash 30 december 2018, 11:49

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen en dat het probleem in de draadloze netwerkadapters zat. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Vikash,

deze tv is aangesloten met een draadloze verbindingsset, de reden van omruilen was hetzelfde als wat ik hier omschrijf, ik ga binnenkort eens de tv-ontvangers omwisselen, kijken wat dat oplevert,

alvast bedankt zover,

Willem
Hoi,

afgelopen vrijdag de kastjes omgewisseld, storing blijft, ik ga nu nog een keer de tv van boven naar beneden halen om te kijken of het aan de draadloze verbindingsset ligt, dan meld ik me weer,

groeten,

Willem
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @vacant. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je een brommend geluid hoort en dat het beeld vaan stilstaand en wegvalt. Wat was de reden om de tv-ontvanger om te ruilen, enkele weken geleden? Heb je deze verstoringen al eerder gehad in het verleden.

De tv-ontvanger is aangesloten op de ExperiaBox, het modem van KPN. Is deze aansluiting met een netwerkkabel of met een draadloze verbinding set?

Heb je de tv-ontvangers al eens omgewisseld? Op deze manier kunnen we bekijken of het probleem in de tv-ontvanger zit of in de verbinding.

Zou je alvast je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +17
Laat je mij weten wanneer je dit hebt gedaan? Ik ben erg benieuwd wat er gebeurd wanneer je de tv-ontvangers omwisselt.
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb geen reactie van je ontvangen. Heb je het ondertussen al kunnen testen?
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen en dat het probleem in de draadloze netwerkadapters zat. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer