Beantwoord

Wel KPN menu en zenderbalk

  • 11 July 2019
  • 1 reactie
  • 55 keer bekeken

Bij mij ook van het een opandere moment geen beeld, geen geluid. Wel KPN menu en zenderbalk.

alles gedaan, nieuwe software, opnieuw opstarten, instellingen wijzigen, kabels vervangen, harde en zachte reset. Ook vanuit KPN rechtstreeks aanwijzigingen en commando’s naar de zender. Ik het een Arris Vip 2592 en een Samsung digiTv.

vanmiddag krijg ik een nieuwe zender maar gelet op de verschillende reacties in de blogs verwacht ik niet veel!

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 July 2019, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @jaydirkse . Welkom op het forum!
Wat een vervelende situatie! Ik begrijp dat je huidige tuner dus stuk is? En er is een nieuwe onderweg?
Mocht dat niet zo zijn, laat het weten en dan ga ik dit voor jou realiseren! 🙂
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.