Beantwoord

wel menu, geen beeld

  • 28 December 2019
  • 7 reacties
  • 1250 keer bekeken

Sinds gisteravond geen beeld meer, begon eerst te haperen en toen zwart. Programma info en gids kan je opvragen, maar daarna werkt het niet. Alles opnieuw opgestart/gereset met twee verschillende ontvangers(eentje nog nieuw uit de doos) zelfde probleem. Wat kan ik nog doen?

icon

Beste antwoord door PeterG 28 December 2019, 12:41

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen? Een draadloos verbindingset bijvoorbeeld?

Wat vervelend. Dit is een HDCP probleem. Heb je al eens de HDMI kabel omgedraaid?

Erg oude hdmi kabel? Vervang ‘m voor een nieuwe HDMI 2.0 High Speed kabel.

TV kan ook defect zijn.

Reputatie 7
Badge +17

@Martin I Goed dat je hier je verhaal deelt op ons Forum!

Inderdaad vervelend dat het ineens niet meer lijkt te werken. Goed dat je het e.e.a. al hebt uitgesloten door een andere ontvanger aan te sluiten. Het kan inderdaad een DHCP probleem zijn. Je zou de experiabox eens kunnen resetten. Als dit niet werkt en het omdraaien van de HDMI kabel ook niet, kan ik een nieuwe HDMI kabel naar je toe sturen. Had je de tv-ontvanger direct aangesloten op het modem of via een DVS zoals @Joep1965 al aangaf. 

Als je alvast je gegevens invult op je profiel, dan kunnen we straks snel schakelen. :smiley:

Reputatie 7
Badge +17

@Martin I We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

het werkt allemaal weer!!

Gefeliciteerd!

Ben toch benieuwd hoe. Ook handig voor andere mensen met dit probleem :wink:

Badge +12

Gefeliciteerd!

Ben toch benieuwd hoe. Ook handig voor andere mensen met dit probleem :wink:


Inderdaad! Wat heb je gedaan? Welke ontvanger heb je eigenlijk @Martin I ?

Reageer