Beantwoord

Wel Wifi, geen internet op Sony Bravia TV

  • 11 januari 2021
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Op de TV lukt het maar niet om via de app's te kijken (Youtube, Pathe enz enz), het enige wat werkt is Netflix. Hij geeft continu aan, wel Wifi, geen internet. Gebeld met KPN, maar daar kwamen we eigenlijk niet veel verder. Lijkt of de tv moeite heeft met de 5GH lijn, maar kan geen 2.4 lijn aanmaken.

 

Hoe kan ik dit opgelost krijgen? 

 

 

icon

Beste antwoord door JanD 11 januari 2021, 16:44

Hallo @Fruithagel , als je op je Sony wèl Netflix kunt kijken via de app en bij andere apps foutmeldingen krijgt ligt het dus niet aan je internetverbinding, anders zou je via de Sony ook geen Netflix kunnen kijken.

Als je de tv bekabeld aansluit gaat het dan wel goed?

Steek de netwerkkabel die nu in de KPN-decoder zit eens even in de Sony om te testen.

Succes.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Fruithagel , als je op je Sony wèl Netflix kunt kijken via de app en bij andere apps foutmeldingen krijgt ligt het dus niet aan je internetverbinding, anders zou je via de Sony ook geen Netflix kunnen kijken.

Als je de tv bekabeld aansluit gaat het dan wel goed?

Steek de netwerkkabel die nu in de KPN-decoder zit eens even in de Sony om te testen.

Succes.

Het is gelukt dmv de tv naar fabrieksinstellingen terug te zetten en ipv Nederland aan te geven hebben we België ingegeven. Nu werkt alles naar behoren, wel vreemd dat de tv geen internet ziet onder de Nederlandse instellingen en wel met Belgische. Het voornaamste is dat het weer werkt!

Reageer