Beantwoord

Welk kanaal Videoland

  • 21 July 2018
  • 9 reacties
  • 136953 keer bekeken

Welk kanaal zit Videoland
icon

Beste antwoord door PeterG 21 July 2018, 23:15

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Kijk eens bij "Mijn Services", "Zenderpakketten", "Geabonneerd" of uw Videoland abonnement actief is.
Ik heb al een abonnement op Videoland. Waarom kan ik daar niet mee inloggen op KPN? Ik ga niet 2x betalen. Inloggen op Netflix kan wel.

Admin: Update 29-11-2021: zie onderstaande topic over Videoland. Het is (binnenkort) mogelijk om de Videoland app te gebruiken bij KPN!

 

Videoland.com en Videolandpakket bij KPN zijn verschillende abonnementen. Dat wil eigenaar RTL zo. Het aanbod tussen website en bij KPN is ook niet helemaal gelijk. Wel voor 95 % hoor.
Het is niet zo als bij Netflix.

Met je abonnement op Videoland.com kun je wel de Videoland-app in je smart-tv gebruiken. Als je een redelijk recente smart-tv hebt.

Voor meer informatie over Videoland bij KPN zie: Videoland kijken via KPN
 

Admin: link toegevoegd

Waarom kan het bij ziggo wel dan!heel vaag van KPN RTL net voor proef nu al balen
KPN had en heeft al jaaaren Videoland via de decoder, nog ruim voordat het in een smart tv zat. Alleen Videoland bij KPN is een apart abonnement t.o.v. de website van Videoland.

Ziggo kreeg daardoor heel veel klachten van klanten, vooral die die van KPN komen (denk ik zo). Daarom is er een app ontwikkeld die bij hun alleen werkt op de Mediabox XL! Dus lang niet met alle ontvangstapparatuur als module en andere ontvangers van bv. Humax, Rebox, Cisco.

Voor de online versie van Videoland is er in Smart TV's, niet ouder dan 3 jaar, een app beschikbaar.

Bij beiden is er een app voor Netflix. Bij KPN alleen met de Arris en Arcadyan. En bij Ziggo weer alleen met de Mediabox XL.

Het heeft ook met ontwikkeling te maken. Omdat het bij KPN al in de box (menu) zit is het natuurlijk niet nodig een app te maken zodat de website-versie gebruikt kan worden.
Videoland via KPN kan óók buiten de deur gebruikt worden. Zeker als de i-tv app en website ook weer voorzien zijn van on demand.

Welke proef van RTL bedoel je?
Is dat die maand gratis? Je kunt daarna de website opzeggen en het alsnog via KPN nemen natuurlijk.
Ik weer nog steeds niet wat handiger is heb nu die van Videoland zelf en gebruik de Chrome mijn dochter heeft ziggo en daar kan zij wel inloggen op tv ik heb KPN dus niet als ik KPN doe kan mijn dochter het niet zien raar toch??gratis 2 weken dus even kijken of t werkt
De gratis periode geldt alleen als je het via de website neemt inderdaad. Niet voor het videolandpakket van kpn.

Als je het direct via kpn neemt, op de decoder, dan kan je dochter jouw abonnement niet gebruiken inderdaad. Het gaat dan op het kpn-abonneenummer voor itv.
Ze zou het dan wel via de itv-website of app kunnen doen maar dan dien je haar je gegevens te verstrekken. Ze kan dan ook bij je opnames e.d.

Met het abonnement via de website kan er op meer plaatsen ingelogd (geen idee hoeveel gelijktijdig gebruik van 1 abonnement Videoland toe staat).
Via Chrome zie je het ook op je televisie, dus dan lijkt me het via kpn niet nodig, toch?
en die inloggevens werken ook op de app op de Mediabox XL van Ziggo.
p.s. bij KPN gebruik je minder stroom.
Mediabox tijdens tv kijken 58 watt
KPN tijdens tv kijken 5,6 vd experia en 5,8 voor de ontvanger. = 11,4 watt
Top bedankt voor je goede uitleg ik hou het op de Chrome cast dan kunnen er meerdere kijken en ik overal gelukkig is het maandelijks opzegbaar bevalt het me niet kan ik er zo mee stoppen nogmaals bedankt?
Je moet naar menu selecteer om de on Demand en selecteer Videoland

Reageer