Beantwoord

welke smart tv?

• 1 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 5095 keer bekeken

ik zal graag willen weten als er en smart tv is dat volledig werkt met kpn(experiabox) dus ook de kanal veranderen via de smart tv?

mvg.mb

icon

Beste antwoord door Giant2000 1 augustus 2013, 11:12

Dat komt omdat UPC en Ziggo en trouwens ook KPN Digitenne werken met de eigen DVB-C resp. DVB-T tuner van de tv zelf i.c.m. het CI slot. Interactieve TV werkt met IPTV en dat is echt totaal anders en daarom is het niet mogelijk om de tuner van de tv te gebruiken.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste MarkBaynton, 

Welkom op het forum! Wat bedoel je precies met 'kanal veranderen via de smart tv'. Ik neem aan dat je van kanalen wilt wisselen met de afstandbediending bij de tv, en niet met die van de tuner van KPN?

KPN Interactieve TV wordt geleverd met een afstandbediening die andere apparaten ook kan bedienen. 

Hier lees je daar meer over: Afstandbediending instellen KPN Interactieve TV

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

beste boudewijn, ik bedoel bijv de samsung 7000 serie met stem en hand bestuuring,het schijnt dat deze functie niet werkt met kpn,maar wel met ziggo,upc?klopt dit.

Reputatie 7
Badge +16
Dat komt omdat UPC en Ziggo en trouwens ook KPN Digitenne werken met de eigen DVB-C resp. DVB-T tuner van de tv zelf i.c.m. het CI slot. Interactieve TV werkt met IPTV en dat is echt totaal anders en daarom is het niet mogelijk om de tuner van de tv te gebruiken.

Reputatie 4
Badge +9
Bedankt Giant2000, 

Zo bekeken klopt dit ja. Is dit een afdoende antwoord op je vraag MarkBaynton?

Met vriendelijke groet,

Boudewijn. 

Reageer