Beantwoord

WelkomstVoordeel selecteren werkt niet

  • 3 March 2021
  • 10 reacties
  • 122 keer bekeken

Vandaag ingelogd binnen “Mijn KPN” om mijn WelkomsVoordeel te selecteren…. Heb Glasvezel en een abonnement met 500MB bandbreedte. 

In de Mail:

Jij mag iets uitkiezen!

Sinds kort ben je klant bij ons. En omdat wij het belangrijk vinden dat je je thuis voelt, krijg je van ons iets extra’s. Ontdek bijvoorbeeld één van onze zenderpakketten. Nu de eerste 3 maanden gratis.

Als ik inlog om mij “Extraatje” te selecteren loopt alles VAST! Kan helemaal NIETS selecteren. Waardeloos portaal. Lijkt de belastingdienst wel.

Je wordt blij gemaakt met een dode mus, zorg er nu eerst eens voor dat je website werkt! 

Hoor graag,

R.Blankestijn

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 March 2021, 09:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Als bestaande klant kwam ik zojuist dezelfde reclame tegen.

Eerst opende een nieuw tabblad met het overzicht van MijnKPN.

Tweede keer opende wel de pagina met mijn huidige en alle optionele TV-pakketten, maar geen enkele aanduiding wat/hoe ik kan uitkiezen. Da’s toch jammer...

Reputatie 7
Badge +20

Als je al klant bent, krijg je volgens mij geen welkomgeschenk. 

Bent u een nieuwe klant?

Bel anders 0800-0402 (gratis) of Chat of wacht even op een moderator (werkt bij KPN). 

@joop2011 Als er welkomstgeschenk geschreven was, had ik het vreemd gevonden (want: in mijn inlog-gedeelte van MijnKPN), maar had ik waarschijnlijk niet op doorgeklikt. Zie onderaan de gekopieerde tekst.

Ik ben geen nieuwe klant. Al 30 jaar niet meer, qua vaste telefonie; internet kwam een paar jaar later, daarna aangevuld met TV.

 

giftbox.svg

Jij mag iets uitkiezen! Ontdek vele zenderpakketten en extra diensten, nu 3 mnd gratis. Probeer nu

 

Was deze mail écht van KPN? Eindigde het verzendadres op kpn.com?

Ga i.i.g. NOOIT via een link IN  een mail verder.

Maar ga naar de website van het bedrijf en dan naar MijnKPN. Zie bv de link hier bovenaan het forum.

Reputatie 7
Badge +17

Is het nog gelukt, @RoBL2?

Helaas niet. Website werkt gewoon niet. Loopt constant vast.

Reputatie 7
Badge +20

Ik vertrouw dit ook niet helemaal.

@PeterG : TS en ik beschrijven beiden dat het op MijnKPN, na inloggen, misgaat. Zelf kwam ik überhaupt pas daar de actie tegen, TS volgens mij eerst in een e-mail n.a.v. nieuw abo en is toen gaan inloggen.

Ach ja, Netflix en Disney+ hebben ook wel eens wat… :thinking::sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +28

 

Jij mag iets uitkiezen!

Sinds kort ben je klant bij ons. En omdat wij het belangrijk vinden dat je je thuis voelt, krijg je van ons iets extra’s. Ontdek bijvoorbeeld één van onze zenderpakketten. Nu de eerste 3 maanden gratis.

 

Hallo @RoBL2 ,

Deze actie van KPN wordt de laatste tijd aan veel meer klanten gestuurd. Lukt de aanvraag niet in Mijn KPN? Dan kun je je ook via 0800-0402 hiervoor aanmelden. 

Maar let op ! :

Je gaat dan wel een uitbreiding op jouw abonnement aan. Je krijgt alleen de eerste drie maanden een korting ter grootte van het zenderpakket.   

Maar je moet na die drie maanden wel zelf het zenderpakket weer uitzetten. Zo niet, dan ga je een hoger maandbedrag betalen. 

Aan jou om te bedenken of je hieraan wel wilt meedoen. 

 

Reputatie 7
Badge +20

@Noordzee , helemaal met je eens.