Wensenlijst van een klant voor KPN

• 29 december 2013
  • 4 reacties
  • 3512 keer bekeken

Ik weet niet of dit de juiste plek is om wensen richting KPN te uiten, maar toch bij deze.

De volgende wensen heb ik:

1) Ik zou het zeer waarderen dat het mogelijk wordt gemaakt om een favorietenlijst te maken, waarbinnen je een eigen volgorde van zenders kan aanbrengen. Zodat je bijv. alle HD zenders aan het begin van de lijst kan zetten.

2) Het is jammer dat je op de PC niet naar opgenomen programma's kan kijken. Is dat mogelijk te maken?

3) Bij opvragen van programma info via de gele knop valt aan het einde tekst weg als er te veel tekst is. Het zou mooi zijn als je dan door deze tekst heen kan scrollen met bijv de op en neer toetsen.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Met punt 3 ben ik het helemaal mee eens.

Reputatie 3
Badge
Ik ondersteun de punten 2 en 3. Punt 1 mag natuurlijk wel, maar is voor mij geen halszaak (Logitech harmony!)

Reputatie 7
Badge +16
Ik onderstreep alle punten en wil er graag nog de meertalen functie (om bijvoorbeeld het Engelse commentaar bij Eurosport te kunnen inschakelen) aan toevoegen.

Reputatie 2
Badge +1
Hallo rmseureka,

Bedankt voor je input! Wij vinden het natuurlijk altijd fijn om te horen wat er leeft bij de klanten, en welke wensen er zijn.

Ik kan geen garanties geven op dit moment, maar ik zal deze punten zeker aankaarten binnen de organisatie! 

Met vriendelijke groet,

Jowan

Reageer