Beantwoord

Werken met de 1963 een nachtmerrie.

• 3 december 2014
  • 4 reacties
  • 356 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Al eerder heb ik mijn ongenoegen geuit over het nieuw TV-menu en de prestaties van mijn 1963 na de wijziging, zie dit topic.

Het is inmiddels onwerkbaar geworden: de traagheid waarmee de 1963 reageert op de afstandsbediening is om gek van te worden.

Daarbij komt nog dat het niet mogelijk is opgenomen programma's te verwijderen (voornamelijk die van de commerciële zenders), waardoor de administratie van opnames een wanordelijke puinhoop wordt.

Wat kan hieraan gedaan worden? Het irriteert mij mateloos!

Gaarne een oplossing.

icon

Beste antwoord door Nienke_ 12 december 2014, 11:06

Hallo Adjudant,

In ieder geval goed te lezen dat je er voor nu mee kan werken. Op het moment dat je inderdaad besluit over te gaan op de nieuwe tv-ontvanger zie ik graag een post op het forum tegemoet. Ik pak hem dan zo snel mogelijk voor je op. :D

Nienke

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Adjudant,

Ik kan me voorstellen dat het onoverzichtelijk wordt wanneer de opgenomen programma’s niet te verwijderen zijn. Ook kijkend naar het eerder aangegeven topic wil ik graag kijken naar de mogelijkheden voor het omruilen van de tv-ontvanger. Klopt het dat je al gebruik maakt van het Opnemen Pakket?

Graag ontvang ik je postcode, huisnummer, mobiel nummer en naam van de contractant in een privébericht, dan pak ik het voor je op.

Nienke

Reputatie 7
Toch wel gek. Mijn ervaringen met het nieuwe menu op de 1963 zijn volkomen omgekeerd.

Het apparaat is stukken sneller. Opnamen zijn supermakkelijk in te stellen en te beheren. Ook makkelijk dat er geen beperking meer is doordat je 6 opnamen tegelijk kunt maken.

Herstarten na stroomonderbreking (uitschakelen) is ook véél sneller.

Alleen wissen van (on)bedoelde serie-opnamen, zie dit topic, geeft problemen. Maar dat lijkt meer aan het opnemen pakket dan aan de ontvanger te liggen.

Reputatie 3
Badge +3
@Nienke_, Ik heb het idee dat het iets sneller gaat allemaal, maar het blijft traag. 't Is net of het besturingssysteem meer tijd nodig heeft om helemaal geladen te worden (het lijkt Windows wel, dat start ook steeds trager op). Vooralsnog kan ik er nu mee werken en behoud ik liever m'n harddisk. Intussen ga ik op zoek naar een goede mogelijkheid om m'n opnames te kunnen overzetten. Wellicht dat ik in een later stadium nog terug kom op deze beslissing. In ieder geval bedankt voor je tijd en moeite.
Reputatie 6
Badge +12
Hallo Adjudant,

In ieder geval goed te lezen dat je er voor nu mee kan werken. Op het moment dat je inderdaad besluit over te gaan op de nieuwe tv-ontvanger zie ik graag een post op het forum tegemoet. Ik pak hem dan zo snel mogelijk voor je op. :D

Nienke

Reageer