Beantwoord

WIE is er verantwoordelijk voor de programmering van CNN Nederland

  • 29 July 2021
  • 25 reacties
  • 300 keer bekeken

Ik kijk graag CNN en dan met name naar Cuomo Prime Time wat om 03:00am (NL tijd) uitgezonden wordt, waar ik voor opblijf(!). De laatste weken wordt Cuomo Prime Time regelmatig zomaar vervangen door een culinaire documentaire, waar ik echt vreselijk van BAAL !!

Ik weet dat Cuomo gewoon uitgezonden wordt door CNN (want je ziet nog wel 'n stukje begin+eind vh programma vlak voor/na dat de documentaire uitgezonden wordt 🤔). Maar IEMAND hier in Nederland(??) veranderd dus de programmering...

Ps. Ik let niet op de digitale tv gids, want die klopt nl. óók regelmatig niet. 

Bij wie kan ik dringend verzoeken om Cuomo gewoon te laten  en die doc op n ander tijdstip uit te zenden ?

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 July 2021, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @SofietjeCNNfan,

Helaas zou je die vraag aan CNN moeten vragen, want CNN zit niet in Nederland, en KPN kan hier niks tegen doen. 

Reputatie 7
Badge +22

Trouwens ik heb even in de app gekeken, je kunt ze ook terugkijken. 

Anders zou ik het ook niet weten. 😉

Dennis je bent geweldig !! Raar maar waar, je kunt m idd terugkijken via de app 😃

Had ik dat maar eerder geweten pfff.

Ik had me overigens al klem gezocht naar Wie de CNN programmering (in NL) doet, voordat ik hier de vraag stelde, en ik kan het echt niet vinden. 

Dus jij zegt dat CNN Amerika (of een CNN Europa misschien ??) bepaalt dat er hier in Nederland andere dingen uitgezonden worden dan in the USA ? Blijf t toch vreemd vinden…

Maar iig bedankt voor deze oplossing 👍

Reputatie 7
Badge +28

Er zijn heleboel verschillende versies van CNN. Er is een internationale versie. Maar er zijn ook speciale versies voor onder meer de USA, Europa, Turkije en India. CNN Worldwide telt meer dan 20 nieuws- en informatiediensten die worden verspreid via kabel, radio, satelliet, telefoon en internet in meer dan 200 landen. 

  

Correctie... Ook via de app kun je m níet terugkijken 😔

Kijk maar naar de foto: VANDAAG (afgelopen nacht dus) staat er niet bij…

Wat op zich wel logisch is, want kpn heeft het níet uitgezonden vannacht...

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @SofietjeCNNfan , dat laatste ligt niet aan KPN. Eerder een keuze van CNN (Europa)?
Ook bij Ziggo was er op die tijd een ander programma (Stanley Tucci: Searching for Italy).

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @SofietjeCNNfan ,

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar hier staat het vol met hele recente video's van Chris Cuomo: 

https://edition.cnn.com/search?q=Cuomo%20&size=10&type=video

 

Dankjewel Noordzee,

maar dat zijn alleen maar korte clipjes helaas,zo te zien. 

Ik wil gewoon graag weten waar/hoe ik contact op kan nemen met CNN (International?).

Reputatie 7
Badge +28

 

Ik wil gewoon graag weten waar/hoe ik contact op kan nemen met CNN (International?).

OK, dat kan via de site van CNN : 

https://edition.cnn.com/feedback

Of stuur ze een e-mail : 

How do I contact CNN via email?

We'd really like to hear what you have to say. Please use the form at the right or e-mail us at: comments@cnn.com. We invite you to visit our Help Page and see if you can find an answer to your question right away.

 

Ps. Ik zeg ook nergens dat het aan KPN ligt, maar hoop(te) dat er hier wellicht iemand was die weet

waar ik dan wèl moet zijn... Via de CNN link vind ik ook nergens een contact/klacht optie 😒

Reputatie 7
Badge +28

Via de CNN link vind ik ook nergens een contact/klacht optie 😒

Zie mijn reactie hierboven. 

Reputatie 7
Badge +22

Ps. Ik zeg ook nergens dat het aan KPN ligt, maar hoop(te) dat er hier wellicht iemand was die weet

waar ik dan wèl moet zijn... Via de CNN link vind ik ook nergens een contact/klacht optie 😒

@SofietjeCNNfan ik heb even een actieve link voor jou:

Mailen met CNN

Reputatie 7
Badge +28

Ps. Ik zeg ook nergens dat het aan KPN ligt, maar hoop(te) dat er hier wellicht iemand was die weet

waar ik dan wèl moet zijn... Via de CNN link vind ik ook nergens een contact/klacht optie 😒

@SofietjeCNNfan ik heb even een actieve link voor jou:

Mailen met CNN

@Dennis Schreve 

Jouw link werk niet : 

Check deze : 

OK, dat kan via de site van CNN : 

https://edition.cnn.com/feedback

Of stuur ze een e-mail : 

How do I contact CNN via email?

We'd really like to hear what you have to say. Please use the form at the right or e-mail us at: comments@cnn.com. We invite you to visit our Help Page and see if you can find an answer to your question right away.

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve

Jouw link werk niet : 

Check deze : 

OK, dat kan via de site van CNN : 

https://edition.cnn.com/feedback

Of stuur ze een e-mail : 

How do I contact CNN via email?

We'd really like to hear what you have to say. Please use the form at the right or e-mail us at: comments@cnn.com. We invite you to visit our Help Page and see if you can find an answer to your question right away.

@Noordzee ik heb de link aangepast: 

@SofietjeCNNfan ik heb even een actieve link voor jou:

Mailen met CNN

Toen jij jou vorige bericht hebt geplaatst, heb ik de link aangepast. 

Reputatie 7
Badge +28

OK, nu kom je inderdaad uit op dezelfde pagina als mijn eerdere bericht. (drie berichten daarboven...)

Reputatie 7
Badge +28

 

Ik wil gewoon graag weten waar/hoe ik contact op kan nemen met CNN (International?).

OK, dat kan via de site van CNN : 

https://edition.cnn.com/feedback

Of stuur ze een e-mail : 

How do I contact CNN via email?

We'd really like to hear what you have to say. Please use the form at the right or e-mail us at: comments@cnn.com. We invite you to visit our Help Page and see if you can find an answer to your question right away.

 

@SofietjeCNNfan 

Is het zo gelukt? 

 

Dank jullie wel voor de hulp !!

Dit was mijn poging via de link…

Volgende poging wordt email...

Via 'Feedback' : Nee, hij verzend het/mijn bericht niet… (meerdere keren, verschillende tijdstippen geprobeerd)

Via de Mail: De mail komt terug als 'niet afgeleverd'

pfff waardeloos. 

Reputatie 7
Badge +22

Via 'Feedback' : Nee, hij verzend het/mijn bericht niet… (meerdere keren, verschillende tijdstippen geprobeerd)

Via de Mail: De mail komt terug als 'niet afgeleverd'

pfff waardeloos. 

@Noordzee, het blijkt schijnbaar niet te werken. Kan het ermee te maken hebben dat het alleen voor hun eigen land is? @SofietjeCNNfan krijgt het dus niet verstuurd wat ze hierboven heeft beschreven. 

Reputatie 7
Badge +28

Via 'Feedback' : Nee, hij verzend het/mijn bericht niet… (meerdere keren, verschillende tijdstippen geprobeerd)

Via de Mail: De mail komt terug als 'niet afgeleverd'

pfff waardeloos. 

Ik heb het net even getest @SofietjeCNNfan en @Dennis Schreve 

Ik krijg de e-mail ook terug, maar ik heb inmiddels iets anders gevonden wat wel werkt : 

ireport@cnn.com

 

How can I send message to CNN?

Use the form below to send us your thoughts and stories, in text or video, or e-mail ireport@cnn.com from your cell phone.

Het is vannacht gewoon uitgezonden. Als ik het "terugkijk” via de groene knop i.d. gids is het gewoon die Cuomo. En dat staat ook rechtsonder in beeld. Ging vannacht over de Deltavariant.

Waarom blijf je er trouwens voor op? Je kan het toch bv. 's morgens kijken via “Terugkijken”?

Het is vannacht gewoon uitgezonden. Als ik het "terugkijk” via de groene knop i.d. gids is het gewoon die Cuomo. En dat staat ook rechtsonder in beeld. Ging vannacht over de Deltavariant.

Waarom blijf je er trouwens voor op? Je kan het toch bv. 's morgens kijken via “Terugkijken”?

Vannacht wel ja, het wordt ook niet iedere nacht vervangen maar 'at random', dat is juist het irritante.

'Terugkijken' voelt voor mij hetzelfde als voor een voetbalfan een voetbalwedstrijd 'terugkijken' …

Dankjewel @Noordzee, ik heb nu je nieuwe suggestie geprobeerd, ben benieuwd !

Reputatie 7
Badge +28

Mocht je niets horen?, Ik heb ook nog een alternatief gevonden : 

http://cnnspeakers.turner.com/cnnidea.aspx

Dit kreeg ik nu terug ... 🤔

'Message still undelivered' ...

Wat maak je je hier druk om. Wat kan het jouw schelen als ze het een keer vervangen om wat voor reden dan ook. Dan ga je lekker naar bed.

Van 3 tot 4 uur 's nachts...daar is nou juist terugkijken voor. Vergelijk met voetbal gaat volledig mank, want daarvan kan je bij terugkijken de eindstand al weten. Dat is met een talkshow natuurlijk niet.

Stel de vraag eens op Twitter of Facebook. Zie helemaal onderaan https://edition.cnn.com/ .

RBxx schrijft: dat laatste ligt niet aan KPN. Eerder een keuze van CNN (Europa)?
Ook bij Ziggo was er op die tijd een ander programma (Stanley Tucci: Searching for Italy).

Volgens hun eigen opgave zou het wel moeten zijn, maar daar houden ze zich dus niet altijd aan.

https://edition.cnn.com/tv/schedule/europe

Ik kan me alleen ontbreken van uitzendrechten (voor onderdelen in het programma die avond) verzinnen om het dan in Europa niet door te geven. Als het bv over een bioscoopfilm gaat o.i.d.