Vraag

wifi probleem / verouderde Experia Box

• 11 september 2018
  • 6 reacties
  • 193 keer bekeken

Heb de laatste tijd veel problemen met mijn wifi verbinding , ben gebruiker van het allereerste uur (test fase) vandaar nu mijn vraag is mijn experiabox zxv10 h220n misschien verouderd daar ik voorheen nooit problemen had

gegroet rené bakker

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Joewy
Hier kun je verouderder apparatuur omruilen .
En haal je telefoonnummer even weg dit kun je binnen 1 uur doen na plaatsen bericht.
Dit is een openbaar forum, dus vanwege privacy
Reputatie 7
Badge +19
Dag René. Hoe is de stand van zaken nu? Heb je mijn hulp nodig nodig? Ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo Bart heb gisteren nieuw modem ontvangen v10A , installeren ging goed labtop en mobiele telefoons geinstalleerd alles werkt supe rechter na ± 30 minuten kon hij het nieuwe modem niet vinden en geeft nu op alle apparaten de naam van het oude modem weer ook de selfcare tool geeft aan het modem niet te vinden in inloggen via 192.168.2.254 lukt ook niet ,eerst zonder ww en later met

gegroet rené
Reputatie 7
Badge +18
De inloggegevens van de V10A staat op de achterkant van de V10A @Joewy
bedankt dit geprobeerd maar blijft steeds foutmelding geven en nu heb ik straf voor een uur
jullie bedankt maar de laatste letter van het ww was een hoofdletter en ik zag een kleine letter nu alles weer oke echter geen hulp van KPN jammer

Reageer