Vraag

wijzigen abonnement lukt niet vanaf 23 december 2020

  • 1 March 2021
  • 10 reacties
  • 63 keer bekeken

In december wilde ik ziggosport van mijn abonnement verwijderen. Aangezien dat niet lukte, heb ik met KPN gebeld. KPN kon  het ook niet wijzigen. Is op 4 januari een ticket aangemaakt voor een andere afdeling. Heb toen een telefoonnummer en code gekregen zodat ik rechtstreeks met de afdeling verbonden werd die deze zaak behandelt. Vanmorgen 1-3-2021 heb maar eens weer gebeld met KPN en kreeg ik de melding dat ik een foutieve code had ingegeven. Toen maar weer met 0800 0402 gebeld. Intussen heb nog steeds het probleem dat er niets aan mijn abonnement gewijzigd kan worden. Ben hier inmiddels goed flauw van en hoop dat KPN toch nog een persoon in dienst heeft die dit probleem wat nu al meer dan 2 maanden speelt op kan lossen 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Oh jeetje, @Jenkje, wat naar dat je al zo lang geen wijzigingen kunt aanbrengen! Ik begrijp dat het in januari al bij onze Back Office in behandeling is geweest. Je hebt toen een telefoonnummer een toegangscode gekregen. Je krijgt deze op het moment dat mijn collega's jou geprobeerd hebben te bereiken, maar jou niet te pakken kregen. De code kun je vervolgens een beperkt aantal dagen gebruiken. Dat de code gisterochtend niet te gebruiken was, klopt dus.

Goed, het is natuurlijk wel vervelend dat je al zo lang geen wijzigingen kunt aanbrengen en daar moet wel wat aan veranderen. Ik kijk daarom graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Heb het aangepast. Heb al een aantal mensen van. KPN aan de lijn gehad. Zou te maken hebben met een regeltje combikorting wat bij mij nog in het abonnement zou staan. Als dat er uit is volgens KPN (Abo is overgezet van Telfort naar KPN) zou ik weer dingen kunnen aanpassen. Is een technisch probleem maar ik kan nu  niks aanpassen. Als het goed is, is er vanmorgen opnieuw een ticket aangemaakt. Hoop echt op een snelle oplossing nu.

Reputatie 7
Badge +17

Het Ziggo Sport Totaal pakket is zelfs al uit jouw abonnement gehaald. :blush: Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. Ik help je graag verder.

Klopt dat heeft meer dan 2 maand geduurd omdat het niet via het menu kan. Dat is er dus handmatig op de harde manier uitgehaald. Dat is ook gebeurd met het Pluspakket.

Het probleem is dat ik niets via mijn kpn kan aanpassen. Dan krijg ik een foutmelding en dat krijgen zo ook bij kpn als ze het via de gebruikelijke weg doen. Heb maandag geprobeerd om mijn snelheid te verhogen naar 200 MB. Toen ik de opdracht bevestigde kreeg ik weer een foutmelding. Kreeg gisteren wel een mail met een nummer dat er technisch iets niet aangepast kon worden. Zie hieronder. Weet alleen niet of dat de snelheidsverhoging betreft.

Uw bestelling is vertraagd ARMOR2247220-1

Er zit dus echt een fout in mijn abonnement zodat er door zowel de kpn als door mezelf niets op de gebruikelijke manier kan worden aangepast. Dit kan alleen weer als die fout eruit is. Daar zit ik nu op te wachten.

Reputatie 7
Badge +17

Als het goed is, zou het vanaf nu weer mogelijk moeten zijn om wijzigingen in jouw abonnement aan te brengen. Het kan, hoor, dat dit maandag nog niet mogelijk was, maar het zou nu wel moeten lukken. Wil je het nog eens proberen?

Heb het geprobeerd. Krijg nog steeds de melding dat er wegens een technisch probleem niets aangepast kan worden en dat het langer duurt. Het gaat dus nog steeds niet.

Ik heb al vaker voorgesteld om dit abonnement waar fouten inzitten  te verwijderen en een nieuwe aan te maken met hetzelfde wat ik nu heb. Volgens mij is dan alles opgelost. Wat er nu gebeurt schiet niet op.

Reputatie 7
Badge +17

Ik wou hiervoor een klacht aanmaken zodat er gekeken kon worden naar het eventueel opnieuw inleggen van de bestelling. Helaas ging dit niet, omdat er op dit moment nog een openstaand ticket is. Ik zie dat er achter de schermen nog steeds gezocht wordt naar een oplossing voor dit probleem. De volgende update zou vandaag moeten komen. Een lastige situatie, maar ik moet je toch vragen nog even geduld te hebben.

De update is niet gekomen. Ik begin het geloof in KPN wel steeds meer te verliezen. Als Ik straks weer Formule 1 wil kijken, kan ik dat ook niet toevoegen. Ik heb dus vanaf 23 december een abonnement waar ik geen enkele wijziging kan doen. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb gelijk weer even gekeken of er een update is. Het lijkt erop dat mijn collega's ook nog steeds wachten op terugkoppeling. Zodra zij terugkoppeling hebben ontvangen wordt er verder actie ondernomen. Ik snap heel goed dat je liever direct een oplossing wilt, maar op dit moment is het toch wachten op terugkoppeling van de achterliggende afdeling.