Beantwoord

wijzigen inputkanaal

  • 7 April 2019
  • 4 reacties
  • 1454 keer bekeken

We hebben per ongeluk de knop 'tv instellen op het juiste input kanaal' ingedrukt (links pnder op de afstandsbediening). we hebben nu zwart beeld met linksboven AV1. Geen enkele knop van de afstandsbediening werkt nu nog. We hadden eerst foutcode 801. Na resetten Experia box en tv- ontvanger hebben we nog steeds hetzelfde beeld maar nu met de code :29. kan iemand mij helpen weer gewoon naar het hdmi kanaal te komen zodat we weer tv kunnen kijken?
icon

Beste antwoord door Ineke A. 8 April 2019, 12:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Ineke A.

Wat vervelend dat het mis is gegaan, op welke HDMI aansluiting heb je de TV ontvanger aangesloten? Als dat HDMI 1 is dan moet je net zo vaak op de knop drukken dat ie weer op HDMI gaat staan.

Welke TV heb je? Type en serienummer...

De Experiabox en de TV ontvanger hoef je niet te resetten. Volgens mij ligt dit aan de TV. Die foutcodes die je noemt hebben we niet bij KPN.
Beste Dennis, bedankt voor je antwoord. Na op internet gespeurd te hebben, zag ik op een forum dat ik via de bij de tv horende afstandsbediening het kanaal zou moeten wijzigen als het met de kpn afstandsbediening niet lukt. De door kpn geleverd afstandsbediening deed helemaal niets meer. Achteraf denken we dat de codes op de tv- ontvanger zenders waren; we hebben op allerlei knoppen gedrukt.
Het is dus gelukt met de bij de tv horende afstandsbediening. Al met al een uur bezig geweest...
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Ineke A.

Wat fijn dat het weer werkt! 😉👍🏼 Bedankt voor de terugkoppeling!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ineke A. Welkom op het forum. Wat goed om te lezen dat je inmiddels weer tv kan kijken. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer