Beantwoord

Wil verlengaanbieding ontvangen. Voorstel: Netflix gratis

  • 4 August 2019
  • 9 reacties
  • 293 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Ik ben al jarenlang vaste klant bij KPN. Momenteel heb ik televisie + Internet + vast bellen ‘Alles-in-1 Standaard abonnement’.

Momenteel heb ik meerdere scherpere aanbiedingen liggen om per volgende maand over te stappen. Voordat ik hierin een keuze maak, wil ik eerst KPN de kans geven. Kunnen jullie mij Netflix doorlopend gratis aanbieden om zodoende niet over te stappen?

En zie jullie voorstel graag schriftelijk tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Dhr. TDijkie

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 August 2019, 15:56

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19
Zozo doorlopend nog wel. Dat willen alle vaste klanten wel maar wie gaat dat betalen?? Even rekenen; ruim 2 miljoen vaste klanten maal
zeg € 8,00 per maand....Nee ik hoop dat kpn dat niet gaat doen. Het zou snel gedaan zijn met KPN.
Reputatie 7
Badge +24
Ssommige mensen denken dat KPN een filantropische instelling is...
Bedankt voor je bijdrage.. Een klein gebaar vanuit KPN, kan voor een ander iets GROOTS betekenen.
Overal werkt men met marges, ook de KPN. Feit; andere providers hebben pakketten €10-15 onder mijn huidige KPN-pakket.
Hoi Allemaal,

Mag ik dan alstublieft doorlopend Ziggo sport,

Ik heb ook alles van KPN. En Netflix heb ik al op vier schermen en alles van Netflix is in High Dynamic range (HDR) of 4K. Dus dat hoef ik niet te hebben, want dat heb ik al.
En de 4K kastjes heb ik ook van jullie, en een telefoon ook, en Internet.

En ik krijg ook aanbiedingen, van iedereen waar ik niet naar toe wil.
Dus moet ik wel bij jullie blijven.
Krijg ik dan Ziggo sport, o nee dat heb ik ook al.

Geef me dan maar een nieuwe auto, liefst een Porsche, mag ook iets anders zijn. Dan wel in de zelfde prijsklasse hé.
Een motor hoef ik niet want ik heb al een BMW.
En doen jullie bij die auto dan ook 2000 liter benzine, om te kunnen rijden hé. dat doe ik graag als ik geen Netflix of sport kijk.

Antwoord mag gewoon hier hoor, het maak mij niet uit dat anderen weten wat ik allemaal van KPN krijg.
Ook niet erg als de Moderatoren de Porsche onderling met elkaar regelen voor mij, dat mag ook hoor.
Badge +19
Ik ben het met u eens wat betreft het kleine gebaar maar uw voorstel is te groot. Overigens kunnen de medewerkers op het forum niets met prijzen doen. Dan kunt u beter even de klantenservice bellen en zeggen dat u op wil zeggen. Dan is er weleens een klein gebaar mogelijk. Niet verder vertellen hoor 😉
Reputatie 7
Wauw 🙄 ik ga die €120,- per jaar niet voor je betalen,... Met mij vele anderen verwacht ik, als dat bij iedereen gebeurt is kpn binnenkort failliet, één voordeel, kunnen we alsnog allemaal overstappen.
Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen TDijkie wat een vraag .Netflix is niet van kpn die is apart daar kan je een abonnement op nemen. kpn kan dat niet gratis geven. dan is kpn zo weg 🤔
Reputatie 7
Badge +20
Geachte heer, mevrouw,

Ik ben al jarenlang vaste klant bij KPN. Momenteel heb ik televisie + Internet + vast bellen ‘Alles-in-1 Standaard abonnement’.

Momenteel heb ik meerdere scherpere aanbiedingen liggen om per volgende maand over te stappen. Voordat ik hierin een keuze maak, wil ik eerst KPN de kans geven. Kunnen jullie mij Netflix doorlopend gratis aanbieden om zodoende niet over te stappen?

En zie jullie voorstel graag schriftelijk tegemoet.


Bedankt voor je bijdrage.. Een klein gebaar vanuit KPN, kan voor een ander iets GROOTS betekenen.
Overal werkt men met marges, ook de KPN. Feit; andere providers hebben pakketten €10-15 onder mijn huidige KPN-pakket.


Hallo @TDijkie Welkom hier op het KPN Forum. Als eerste vind ik het mooi om te horen dat je al jaren klant bent. Ik hoop ook van harte dat je dat nog jaren wilt blijven. Als eerste: je vraagt om een schriftelijke reactie. Dit is een openbaar forum, waar klanten en KPN-medewerkers helpen en meelezen. Zo ontstaat er een enorme database aan informatie, waar veel mensen iets aan hebben. Om die reden reageer ik openbaar, in dit topic.

Ik ben het volledig met je eens dat een klein gebaar iets groots kan betekenen voor een ander. Verder: er is een spreekwoord dat zegt dat 'brutalen de halve wereld hebben' en daar sluit ik me bij aan. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik je vraag ongepast vindt, maar juist beamen dat vragen je vrij staat. Ik moet je echter wel teleurstellen: je gaat Netflix geen jaar gratis van ons krijgen.

Je geeft aan dat er 'marges' zijn. Die zijn er niet: wat er op onze site staat is wat je krijgt en onderhandelen over een voordeeltje wordt eigenlijk niet meer gedaan. We bieden met KPN Compleet al doorlopend voordeel en we willen ons überhaupt niet mengen in het prijsvechterscircuit. Ik geloof graag dat er aanbieders zijn die het goedkoper doen. Wij zijn niet de allergoedkoopste, maar je krijgt wel goede producten tegen een faire prijs, betrouwbare service én dit prachtige Forum. 😉 Ik hoop dat dat je overtuigd om bij ons te blijven.
Netflix of Videoland als Compleet voordeel zoals ooit HBO sign me up.

Maar goed echt scherpe aanbiedingen bestaan bijna niet een provider die Netflix gedurende de looptijd kostelloos aanbied moet ik nog vinden. Waar wie?

Goedemorgen TDijkie wat een vraag .Netflix is niet van kpn die is apart daar kan je een abonnement op nemen. kpn kan dat niet gratis geven. dan is kpn zo weg 🤔
Fox Sports is ook niet van KPN toch kunnen ze dit als compleet voordeel aanbieden.
Niet kunnen gaat wat mij betreft niet op. Het moet uiteraard wel ergens gecompenseerd worden.

Reageer