Beantwoord

wireless ontvangers defect

  • 28 October 2019
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

KPN wat een ellende!

 

In zeer korte tijd 3 tv's die geen ontvangst meer hebben! En dat voor 84,49 p.m. (ik huur 2 extra kastjes a 5 euro) Na 50 minuten bellen was het antwoord: uw witte wireless ontvangers zijn stuk. Alledrie! Ze zijn al een keer vervangen door per post gekregen nieuwe ontvangers.  Maar omdat ik ze kreeg heb ik geen aankoopbon en kan ik niet naar de kpnwinkel om deze om te ruilen. Ook in de KPN pc was schijnbaar niets te vinden.ik mag wel a 40 euro nieuwe kopen of voor 50 euro een monteur laten komen.als u dat niet wilt rest mij alleen nog doorverwijzen naar de afdeling opzeggen!

Wat een topbedrijf voor iemand die alleen wat tv kijkt en beetje internet gebruikt! Chapeau KPN!

En nu?

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Nadia 30 October 2019, 16:48

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +19

Wat zijn witte wireless ontvangers??? Bedoelt u draadloze verbindingsets de zogenoemde Devalo's???

Reputatie 7

Hallo @IkkeMo, welkom op het KPN forum. Goed dat je ons hier hebt gevonden. Samen met de community helpen we je graag verder. 

Super irritant dat je geen ontvangst hebt op de tv's. Ik vermoed, net als Joep, dat je gebruik maakt van de Draadloze Verbindingsset (DVS). Met deze adapters kun je overal in huis ‘draadloos’ tv-kijken. Het signaal wordt via het elektranetwerk vanaf het modem naar je tv-ontvanger doorgegeven. Mocht daar tussen een storingsbron zitten, dan heeft dat nadelige gevolgen op de ontvangst van je tv.  

Om er achter te komen wat er precies speelt hebben we hier nog wat meer informatie nodig. Hapert het beeld / geluid? Krijg je een foutmelding op de tv? Welke lampjes branden er op de DVS? 

We zien graag je reactie tegemoet! :)

 

Reputatie 7

Hallo @IkkeMo, het is hier al een tijdje stil. Geen bericht, goed bericht? Als je hulp nodig hebt, laat het hier dan weten. De KPN Community helpt je graag :) 

Reageer