Beantwoord

Wisselen KPN Compleet pakket

  • 23 July 2019
  • 8 reacties
  • 626 keer bekeken

i.v.m. wijziging door KPN van het Fox Sports gebeuren.

Ik heb beide pakketten.
Fox Sports (betaalt), wordt per september € 12,99
Pluspakket (via Compleet), € 9,99

ivm het feit dat Fox Sports per 5 september duurder is dan het pluspakket lijkt het me logisch om het qua Compleet om te wisselen. Dus Fox Sports via Compleet en Pluspakket betaalt.
Als ik dat tussen nu en eind augustus doe blijven de pakketten dan probleemloos doorlopen en wordt het alleen qua facturering aangepast? Of ....

Durf het vandaag, op dag één van nieuwe pakketstructuur, nog niet te doen nml.
In de decoder wordt bij "mijn service > zenderpakketten > geabonneerd" namelijk nog steeds "Fox Sports eredivisie" getoond.

Switchen van de pakketten gaat me straks nml € 3 schelen. Dat is toch € 36 voor een jaar.
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 July 2019, 15:08

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
En @PeterG
Kijk hier eens i.v.m. je opnamen:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/drie-zenders-nieuw-in-het-kpn-interactieve-tv-basispakket-476697/index2.html#post795834
Ja, die kunnen ook opgenomen worden. Staan in basis.
Zie het verband niet met wisselen KPN Compleet pakket bij behoud van beide pakketten.

Aparte vraag daar.
Grappig.

Kreeg net keurig mail van KPN over de wijziging van Fox Sports. En dat het voor mij voordeliger wordt om te switchen naar dát pakket voor KPN Compleet. Dat gaan we dan één dezer weken maar eens doen. No hurry.

Ik heb ook zelf nog een vraag hierover. Als ik Fox Sports als KPN Compleet pakket heb, blijft het dan via m'n Digitenne ontvanger (2de ontvanger) ook nog werken?
Iemand die dat zo heeft? Of een KPN moderator?
En werkt Fox Sports Go ook nog als het via KPN Compleet gratis wordt afgenomen?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @PeterG! Fijn dat de mail jou ook heeft bereikt ☺️

Het is inderdaad voordeliger om te switchen naar Fox Sports gratis in plaats van het Pluspakket. Tof dat dit ook in de mail wordt aangegeven! Heb je het inmiddels aangedurfd om het aan te passen? 😄

Er wijzigt verder niks aan de manier van uitzenden. Dus ook op je Digitenne ontvanger blijf je Fox Sports kanaal 1 en 2 behouden!

Ook aan de werking van Fox Sports Go veranderen we niks. Het enige dat aan verandering onderhevig is, is dat kanaal 1 van Fox Sports bij interactieve televisie in het basispakket komt en dat Fox Sports Eredivisie en Fox Sports Internationaal worden samengevoegd tot Fox Sports.

Mocht je nog meer vragen hebben, je weet me te vinden!
Heb je het inmiddels aangedurfd om het aan te passen? 😄

Nog niet gedaan, @Susan_ Komt wel. Nog tot en met 4 september de tijd voor.
(ben vaak wat makkelijk in dat soort zaken... 😉 )

Ik wacht er nog mee totdat opnemen, terugkijken en begin gemist ook werkt op FS 4, 5 en 6.
Ik heb eredivisie gratis, nu omzetting , ben benieuwd of ik nu ga betalen.

Mantho
Hoi, @Matho
Je hebt nu ook FS 4, 5 en 6. Op 224, 225, 226.
Reputatie 7
Badge +21
@Matho, als het goed is ga je er niks voor betalen indien je dat hiervoor ook niet deed (via KPN Compleet). Mocht dat wel zo zijn, trek dan even aan de bel 😉

Reageer