Beantwoord

Witte 4K ontvanger vervangen voor de nieuwe zwarte 4K ontvanger

  • 31 October 2019
  • 5 reacties
  • 495 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb ook die foei lelijke witte 4K kastjes en mijn abbo is bijna afgelopen, ik wil de nieuwe zwarte 4K bluetooth kastjes zodat deze netjes uit het zicht verstopt kunnen worden.

volgens de medewerker aan de telefoon is dit niet mogelijk, ook niet als ik nu ga verhusselen.

Moet ik als vaste klant echt mijn abbo opzeggen en een nieuw abbo afsluiten? Dat zou toch echt te gek voor woorden zijn.

 

 *afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 31 October 2019, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@W.Hermsen 
Die (overigens erg mooie ) witte 4K ontvangers kun je gerust verbergen, die hebben ook Bluetooth bediening en hoeven dus niet 'in het zicht' van de afstandsbediening te staan. 

Ik vind die zwarte blokjes nou helemaal niet mooi en die zxv8001 wel. Ook die zxv8001 kan uit het zicht want ook die werkt via bluetooth met de bijgeleverde afstandsbediening :wink: . Daarvoor heb je niet die nieuwe nodig.

Je bent bij mijn weten de eerste die de zxv8001 lelijk vind...

Heb nu m'n Arris 2952, niet erg mooi, beetje verstopt achter de televisie.

Aangezien je al een 4K ontvanger hebt zul je bij Hussel met 4K inderdaad geen nieuwe krijgen. Het geld groeit KPN ook niet op de rug. Of aan een boom.

Hoi Allemaal,

Hele mooie kastjes. :wink:

 

Reputatie 7
Badge +25

Volgens mij valt over smaak nog altijd niet te twisten. :) Uiteindelijk komt het erop neer dat we tv-ontvangers niet zomaar gaan omruilen. De ZXV kan zoals gezegd ook gewoon worden weggewerkt (want bluetooth), dus dan hoef je er niet naar te kijken. Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Opzeggen en opnieuw aanvragen zou overigens werken inderdaad, maar dat is niet aan te raden vanwege vele redenen (zoals (tijdelijk) verlies van diensten/opnames etc.)

Hoi Allemaal,
@Paul_ 

Volgens mij valt over smaak nog altijd niet te twisten. :) 

Nee over smaak niet, maar over zwart/wit toch wel. :wink: