Beantwoord

Witte 4K tv ontvanger valt uit bij aanraking

  • 5 March 2021
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

De laatste tijd gaat bij de kleinste aanraking of stoot tegen ontvanger of de tv kast de 4K ontvanger uit en gaat dan weer opnieuw opstarten. Is deze om te ruilen. circa 2jr oud.

Graag hoor ik of dit mogelijk is.

icon

Beste antwoord door Henk2304 5 March 2021, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @heijbron ,

Als jouw ontvanger niet meer goed werkt, dan kun je jouw ontvanger uiteraard om laten ruilen voor een goed werkend exemplaar. 

Het snelste in om hiervoor met KPN te bellen of te chatten. 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar via 0800-0402.

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij grote drukte heb je met de chat een prima alternatief. 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 

Reputatie 7

Heb je al gekeken of het plugje van de stroomadapter nog wel goed/volledig ingeplugd is?

Heb je al gekeken of het plugje van de stroomadapter nog wel goed/volledig ingeplugd is?

Precies. Ik heb dit ook gehad, inderdaad bij de minste of geringste aanraking: opnieuw starten. Maar nu al een tijdje niet meer. Je kunt 't voedingsstekkertje eens uit de ontvanger halen (eerst wel ff uitschakelen met de knop 8erop) en daarna stevig weer vastzetten (en inschakelen). Dat heb ik de afgelopen tijd om andere redenen ook een paar keer gedaan en sindsdien is het dus over.

Mocht dit niet helpen dan kun je inderdaad bellen of chatten. De vraag is alleen of je dan weer hetzelfde model (ZXV8001) terugkrijgt of wellicht een ouder model (als je geen 4k abo hebt) of een nieuwer model (VIP5202, als je wel 4k hebt), waarbij die laatste geen display meer heeft.

Reputatie 1

Netjes opgelost door KPN, nieuwe ontvanger ontvangen en alles werkt weer goed!

Reputatie 7
Badge +20

Ah, hij was in jouw geval wel echt defect dus @heijbron, top dat je inmiddels een nieuwe hebt ontvangen! :smiley: