Beantwoord

wordt mijn actiekorting door KPN afgepakt?

• 2 december 2012
  • 3 reacties
  • 8736 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Geachte Lezer,

Na de leveringsbevestiging dat mijn Alles-in-één Instap pakket is opgeleverd, ben ik even op bezoek geweest bij MijnKPN en naar Mijn Abonnementen gekeken.

Wie schetst mijn verbazing dat er staat dat er NOG een wijziging onderweg is: Mijn snelheid wordt binnen 1 maand aangepast.

Hiervoor heb ik géén opdracht gegeven, omdat ik dan niet meer voldoe aan de voorwaarden in de bevestigingsbrief van 16 november.

"De korting voor de eerste 3 maanden vervalt bij pakketwijziging".

Kunt u a.u.b. actie nemen om deze wijziging stop te zetten, zodat ik zelf mijn pakketwijziging kan aanvragen naar het Standaard Alles in 1 pakket.

Met een vriendelijke groet,

elvepe51

icon

Beste antwoord door elvepe51 3 december 2012, 20:11

Binne,

Hartelijk dank voor de adviezen, het is mij duidelijk geworden.

Even voor de andere lezers:

Het overstappen van Digitenne naar Interactieve TV gaat even wat anders als er al een aansluiting is voor Internet + Bellen.

Het contract van Internet + Bellen wordt uitgebreid met Interactieve TV.

Omdat de bandbreedte van de internet vebinding wat groter moet worden, is dit de oorzaak dat het abonnement wat ik heb voor Internet + Bellen wordt veranderd.

Dit kwam niet geheel uit de verf in de leveringsbrief, dát is door Binne uitgelegd.

Met een vriendelijke groet en bedankt voor het meelezen,

elvepe51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste Elvepe51,

Ik kan voor je kijken wat voor wijziging dit is. Heb je voor mij in een privébericht je postcode, huisnummer en contractnaam?

Met vriendelijke groet,

Binne

Reputatie 1
Badge
Binne,

Hartelijk dank voor de adviezen, het is mij duidelijk geworden.

Even voor de andere lezers:

Het overstappen van Digitenne naar Interactieve TV gaat even wat anders als er al een aansluiting is voor Internet + Bellen.

Het contract van Internet + Bellen wordt uitgebreid met Interactieve TV.

Omdat de bandbreedte van de internet vebinding wat groter moet worden, is dit de oorzaak dat het abonnement wat ik heb voor Internet + Bellen wordt veranderd.

Dit kwam niet geheel uit de verf in de leveringsbrief, dát is door Binne uitgelegd.

Met een vriendelijke groet en bedankt voor het meelezen,

elvepe51

Reputatie 1
Badge
Help mij als het u blieft, het is helemaal fout gegaan bij het beëindigen van de digitenne aansluiting.

Na de levering van de Interactieve TV heb ik deze op 30 november 2012 geactiveerd en de dienst werkt voortreffelijk.

Meteen op 1 december de Digitenne telefonisch via 0800-0402 opgezegd, van de operator een bevestiging van het opheffen gekregen met vermelding van de ophaalcodes voor beide Digitenne apparaten, een settopbox en een insteekkaart. Tevens een vermelding van de ophaaldag: 4 december, tussen 18:00 en 21:00 uur, om 21:15 zijn de spullen door de bode opgehaald.

Dus alles gaat goed, maar ik ontvang géén bevestigingsbrief van het beëindigen van het contract.

Rond 14 december zie ik in 'mijn-kpn' dat het contract voor Digitenne is opgeheven.

Op 19 december ontvang ik een brief, waarbij is aangegeven dat het contract voor Digitenne nog loopt en de korting van het Digitenne-abonnement door de Interactieve TV wordt overgenomen.

Ik wéér in de telefoon geklommen en een bevestigings brief ontvangen dat mijn Digitenne-abonnement met ingang van 27 december beëindigd is.

De opzeg termijn is één maand, dus zit ik tot het einde van deze maand nog vast aan de niet meer aanwezige hardware-huur?

Wie zegt mij dat alles dan in orde is en dat mijn Digitenne-avontuur nóg maanden doorloopt?

Toch bij dit alles: nog een gezond en gelukkig 2013 gewenst.

elvepe51

Reageer