Yes HD is op 1, of toch niet?

• 27 maart 2017
  • 196 reacties
  • 7231 keer bekeken

Toon eerste bericht

196 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ik kijk iedere 5 minuten hoopvol in mijn email. Maar :(Ze vergeten de beste paard van stal. 🆒:P
Reputatie 1
Vanaf 7.juni ...

Reputatie 7
Badge +20
Dit vind ik nou een grappige afbeelding. Er staat echt letterlijk: KPN verhuisd uw HD zender

In plaats dat er staat: KPN verhuisd uw HD zenders :P:D Dus @MM5, jij krijgt maar 1 HD zender verhuisd. :P:D

Maar nu even serieus, fijn dat het bij jou ook gaat gebeuren dat je de HD zenders vanaf 1 kunt kijken. 😳
Reputatie 1
Het wordt wennen :)
Ik hoop wel dat na de wijziging verborgen troep ook verborgen blijft.
Is er ergens een overzicht met de zenders vanaf 1?
Reputatie 7
Het wordt wennen :)
Ik hoop wel dat na de wijziging verborgen troep ook verborgen blijft.
Is er ergens een overzicht met de zenders vanaf 1?
Neem het kanaalnummer van de SD variant van die zender "et voila", daar is jouw "zenderoverzicht". De verborgen "troep" blijft ook gewoon verborgen.
Bij ons is HD op 1 al een tijdje actief en wij wachten als glasvezelabonnee nog op het actief worden van HD-"Glas" op 1.
Een groot voordeel, naast de nummering, is dat je opnames van HD zenders via de ITV app op telefoon of tablet terug kan kijken.
Reputatie 7
Dit vind ik nou een grappige afbeelding...Als we het dan toch over die afbeelding hebben, een afbeelding zegt veel over het bedrijf erachter... ...ten minste als de marketing afdeling hier serieus werk van maakt.
Ik stel dan twee vragen.
1) Wil KPN echt zo oubollig overkomen als die foto doet vermoeden. De dames zitten voor een muur met lambrisering... ...lambrisering, dat zie je vrijwel niet meer in moderne huishoudens. Daarnaast draagt de vrouw links een (gehaakt) truitje dat in de 80er jaren van de 20e eeuw misschien niet zou misstaan, maar in 2017?
2) Waarom heeft niemand er aan gedacht om even dat kartonnen doosje uit het zicht te zetten? (Zie pijl.)

Reputatie 1
Dit vind ik nou een grappige afbeelding...Als we het dan toch over die afbeelding hebben, een afbeelding zegt veel over het bedrijf erachter... ...ten minste als de marketing afdeling hier serieus werk van maakt.
Ik stel dan twee vragen.
1) Wil KPN echt zo oubollig overkomen als die foto doet vermoeden. De dames zitten voor een muur met lambrisering... ...lambrisering, dat zie je vrijwel niet meer in moderne huishoudens. Daarnaast draagt de vrouw links een (gehaakt) truitje dat in de 80er jaren van de 20e eeuw misschien niet zou misstaan, maar in 2017?
2) Waarom heeft niemand er aan gedacht om even dat kartonnen doosje uit het zicht te zetten? (Zie pijl.)

Grote bedrijven kopen gewoon afbeeldingen voor zulke doelen, volgens mij. Of ze plukken ze gewoon ergens van google vandaan.
Toen ik die afbeelding in mijn mailbox zag had ik niet verwacht dat het om de zender wijziging zou gaan.
Reputatie 7
Badge +12
Ach, ik vind dat wel een beetje zoeken naar negativiteit wjb. In veel kantoren vind je nog zulke lambrisering. Juist in de mooie oude dure kantoren. Bovendien zijn -als ik mijn vriendin mag geloven- die gehaakte truien juist weer helemaal in. Is toch gewoon een leuke spontane foto?
Reputatie 7
Ach, ik vind dat wel een beetje zoeken naar negativiteit wjb. In veel kantoren vind je nog zulke lambrisering. Juist in de mooie oude dure kantoren. Bovendien zijn -als ik mijn vriendin mag geloven- die gehaakte truien juist weer helemaal in. Is toch gewoon een leuke spontane foto?Dit heeft niets met negativiteit te maken, maar met wat je als bedrijf uit wilt stralen. Jij associeert deze dus blijkbaar al snel met oude dure kantoren. Dat is heel interessant, twee woorden waar je als marketeer jouw bedrijf misschien liever niet mee geassocieerd wilt zien worden: "oud" en "duur".

Als ik dat vergelijk met de afbeelding in mails voor de 4K Ultra-HD pilot dan krijg ik weer hele andere associaties (fris en modern) en die bevallen mij veel beter.

Reputatie 7
Badge +12
Fijn dat jou dat beter bevalt. Hebben de marketeers toch jou blij kunnen maken met die afbeelding, terwijl ze een andere doelgroep bereiken met de andere. Lijkt me prima.
Reputatie 7
Fijn dat jou dat beter bevalt. Hebben de marketeers toch jou blij kunnen maken met die afbeelding, terwijl ze een andere doelgroep bereiken met de andere. Lijkt me prima.Inderdaad, niets mis mee, maar wat een afbeelding al niet kan doen met "de beleving".
Reputatie 7
Badge +16
Dit vind ik nou een grappige afbeelding. Er staat echt letterlijk: KPN verhuisd uw HD zender
Dat staat er niet eens letterlijk, er staat verhuist en niet verhuisd.
Reputatie 7
Dit vind ik nou een grappige afbeelding. Er staat echt letterlijk: KPN verhuisd uw HD zenderDat staat er niet eens letterlijk, er staat verhuist en niet verhuisd.

Reputatie 7
Badge +16
Dit vind ik nou een grappige afbeelding. Er staat echt letterlijk: KPN verhuisd uw HD zenderDat staat er niet eens letterlijk, er staat verhuist en niet verhuisd.

Ik had deze reactie niet verwacht van iemand die zich de hele dag op het forum ergert aan alles maar dan ook echt alles wat niet goed is.
Reputatie 7

Ik had deze reactie niet verwacht van iemand die zich de hele dag op het forum ergert aan alles maar dan ook echt alles wat niet goed is.
Vandaar dat ik ook reageer op jouw bericht, dat is namelijk het bericht waar ik mij aan erger. Ik hoop dat je begrijpt waarom ik me aan dat bericht erger.

Het is mijns inziens een goede eigenschap om je te ergeren aan dingen die niet goed zijn, daarmee kan je jezelf en anderen misschien stimuleren om te veranderen. Bij jou heb ik die illusie eigenlijk allang opgegeven maar toch vind ik de reactie van jou op het bericht van Dennis zo laag dat ik er met liefde wat energie in stop om er op te reageren.
Reputatie 7
Badge +19
Nou, ik vond het juist een goede grappige terechtwijzing van @Giant2000
Het staat er inderdaad niet letterlijk.
Maar jongens laten we het leuk houden, er is al genoeg ellende in de wereld.
Reputatie 7
Nou @wjb, wat rustiger kan ook wel. Het ging hier om de combinatie van het woord "letterlijk" en de vervolgens verkeerd geciteerde persoonsvorm van het werkwoord “gebeuren”. Dat was eigenlijk wel hilarisch.
Reputatie 7
Badge +16
Bij jou heb ik die illusie eigenlijk allang opgegeven
In dat geval irriteer je je dus.
Reputatie 7
OMG, waar ik mijn vrezelijk aan iriteerd is het gebruik van het besittelijk voornaamwoort "me" ipv. het wederkerent voornaamwoord "mijn" of "m'n" :?🆒:P:P:P

Degene die deze zin in een keer goed schrijft, krijgt een like van me.;)
Reputatie 7
Badge +16
Nou Henk je slaat jou spijker in me hoof.
Reputatie 7
Nou @wjb, wat rustiger kan ook wel. Het ging hier om de combinatie van het woord "letterlijk" en de vervolgens verkeerd geciteerde persoonsvorm van het werkwoord “gebeuren”. Dat was eigenlijk wel hilarisch.En ik heb een enorme hekel aan mensen die reageren op taalfouten en/of spellingfouten van anderen. Iedereen die een beetje affiniteit heeft met onderwijs zou beter moeten weten. Ik vind het dus helemaal niet hilarisch.
Reputatie 7
Badge +16

Reputatie 7
Badge +16
Wat is trouwens het effect als de complete tekst vetgedrukt, schuingedrukt en onderstreept is? :8
Reputatie 7
Badge +29
Jongens, willen jullie het weer even ontopic houden? Als jullie verder willen discussiëren staat het vrij om een topic aan te maken in de huiskamer 😉. Laten we hier vooral weer bezig gaan met HD-op-1.
Reputatie 7
@Giant2000Denk vooral even over het onderstaande na en bedenk je dat iets wat jij als humor ziet door anderen wel een heel anders gezien kan worden.

Reageer