Beantwoord

You tube

  • 24 February 2019
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

You tube via 201 en via menu werkt niet, ik kan niet inloggen.. ook na reset geen resultaat, Netflix doet het wel
icon

Beste antwoord door Pjharmans 25 February 2019, 15:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Pjharmans, welkom op het forum! Werkt de app los van het inloggen wel? Kun je bijvoorbeeld casten vanaf je telefoon of via de app willekeurige filmpjes bekijken?

Bedoel je met de reset een fabrieksreset of het herstarten van de ontvanger? . Hoe je een fabrieksreset uitvoert lees je hier: Update voor iTV-ontvangers december 2018 [7.3.60_1] | KPN Community. Als je dit nog niet hebt uitgevoerd raad ik je dat aan, waarschijnlijk wordt het probleem hiermee verholpen. Laat maar weten!
Oplossing al gehoord, het is een “nieuw” wit katje. Hier komt in mei ? Een update voor had ik begrepen, andere “zwarte” kastjes doen t wel gewoon
bedankt voor snelle reactie
Reputatie 7
Badge +28
Dat is de 4k ontvanger begrijp ik? Op dit moment heeft die nog een simpele variant van de YouTube app waarop je inderdaad niet kunt inloggen. Je weet meer dan ik over de updatedatum, ik hoop dat dat het geval is. Je kunt af en toe het Interactieve TV forum bekijken. Alle updates voor de TV-ontvangers vind je in een uitgelicht topic bovenaan 🙂

Reageer