Beantwoord

Youtube app op de televisie geeft problemen

  • 9 March 2019
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Alles geprobeerd maar het probleem blijft, hij heeft het wel vanaf het begin maanden lang goed gedaan, nu blijft de App ondertussen al maanden hangen op YouTube logo wat ik ook probeer en heb echt alles ook wat hier in deze forum staat al geprobeerd.

In mijn geval niet zo`n probleem omdat ik ook Youtube zonder problemen vanaf de Playstation kan kijken

Wat ik wel heel vervelend vind is dat bij programma terugkijken of wanneer hij even op pauze heeft gestaan het beeld en geluid regelmatig schokt en stottert, soms is het gewoon niet meer te volgen door de onderbrekingen in het beeld en geluid.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 March 2019, 08:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Ericcc, welkom! Heel vervelend! Gelukkig heb je je Playstation, ik doe het op dezelfde manier! 😉 We blijven dat intern aankaarten en er wordt ook nog steeds aan gewerkt, heb ik begrepen.

Voor wat betreft het terugkijken: dat zou gewoon goed moeten werken. Ervaar je ook problemen met je internetverbinding of is het alleen op je tv. Met live tv kijken heb je geen problemen? Ervaar je dit op meerdere tv-ontvangers of heb je er maar één in huis? Wil je naast het beantwoorden van m'n vragen je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, ervaar je nog steeds problemen? Mocht je willen dat ik er alsnog naar kijk, reageer dan alsnog op mijn vragen 🙂.