Beantwoord

Youtube blijft hangen

  • 23 October 2019
  • 10 reacties
  • 805 keer bekeken

Goedenavond 

Ik heb een vraagje ik probeer al meerdere malen kpn de bereiken maar heb iedere keer een wacht tijd van minimaal 10 minuten. Ik heb een YouTube zender 201 op de televisie en die blijft hangen op het begin scherm van YouTube en er komt geen enkele beweging in het begin scherm wat kan ik hier aan doen ik zit al zeker 2 weken zonder deze zender. Het kastje loskoppelen en weer aankoppelen lost niks aan het internet ligt het niet want Netflix werkt wel. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 October 2019, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Goedenavond 

Ik heb een vraagje ik probeer al meerdere malen kpn de bereiken maar heb iedere keer een wacht tijd van minimaal 10 minuten. Ik heb een YouTube zender 201 op de televisie en die blijft hangen op het begin scherm van YouTube en er komt geen enkele beweging in het begin scherm wat kan ik hier aan doen ik zit al zeker 2 weken zonder deze zender. Het kastje loskoppelen en weer aankoppelen lost niks aan het internet ligt het niet want Netflix werkt wel. 

Als je op de rode knop drukt gebeurt er niets?

Ja dan gebeurt er dus niks 

Reputatie 7
Badge +24

Ja dan gebeurt er dus niks 

Is de afstandsbediening dan wel in orde? 

Dit is al zeker 2 jaar een probleem. Resetten is het antwoord volgens kpn. Maar na 2 jaar denk ik dat kpn niet capabel is het probleem op te lossen. Youtube via kpn interactief laat de nieuwste smart tv's crashen, zo erg dat zelfs de smart tv niet meer reageert. Alleen een harde reset van de tv ( stroom eraf ) maakt je tv weer bruikbaar, zo ook met het interactief kastje van kpn. Ze hebben geen idee hoe het komt of wat ze eraan kunnen doen. 

 

Soms crasht het niet. Maar dan hapert het keihard.

Kpn staat voor geen youtube op je nieuwste smart tv.

Leg je er maar bij neer. Er is 1 oplossing die ik voor je heb. Andere provider nemen.

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond  ook al eens een harde Rezet gegeven. Dat heb IK ook gedaan. en NU YouTube goed op kanaal 201.ga na instellingen dan naar systeem informatie druk oké EN dan de gelen toets. alle twee op ja en dan bewaar instellingen. 👍

Reputatie 1
Badge

Hier hetzelfde probleem, het is een waardeloze klantenservice aan het worden. Begint aardig op T mobile te lijken

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Daantje2020 en anderen! Jammer om te lezen dat jullie problemen blijven ervaren met Youtube. Op dit moment is daar geen algemene storing gaande, dus ik ben wel benieuwd wat er precies bij jullie aan de hand is én welke tv-ontvanger jullie gebruiken. Willen jullie in ieder geval eens proberen om de software op de ontvangers te verwijderen? Je vind dit op onze website onder Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu? Ik geef het graag intern door als jullie tegen problemen aan blijven lopen. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag IK heb dat ook gedaan en YouTube werk nu prima naar Rezet decoder 👍

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er niet meer gereageerd is, dus hopelijk heeft de reset geholpen. Mochten er toch nog vragen zijn, laat het dan vooral hier weten. 

Reset naar standaardinstellingen helpt inderdaad. Net nog moeten doen bij m’n vader van 80… Genant dat dit na jaren nog niet is opgelost!