Beantwoord

Youtube http not supported

  • 25 May 2019
  • 13 reacties
  • 495 keer bekeken

Sinds gisteren het probleem dat ik geen filmpjes meer kan kijken via youtube. Http is not supported is de melding die ik krijg. Modem al opnieuw opgestart.
Iemand de oplossing?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 May 2019, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 5
Badge +4
@Nicoles Hebt u dit probleem op uw telefoon, laptop, tablet of desktop??
Welke browser, software?? Graag iets meer info!😀
Het gaat over interactieve tv. Dus bij de youtube app op mijn tv.
Reputatie 5
Badge +4
@Nicoles Gebruikt u een ontvanger van KPN(welke?) of rechtstreeks op uw (smart)TV?
Ik gebruik een ontvanger van KPN. De Motorola VIP1853.

Sorry dat ik niet gelijk zo duidelijk.😅
Reputatie 5
Badge +4
Oeps, die Motorola ken ik persoonlijk niet. Maar er zijn vast andere forummers(?) die deze ontvanger kennen.
Hebt u al eens de stroom (1 minuutje) van de ontvanger zelf gehaald??
Gisteravond hier zelf nog YouTube (SpaceX) gekeken op een Arris(nieuwere ontvanger), werkte daar prima.
Even geduld er komt vast hulp opdraven, succes...
Heb de ontvanger opnieuw opgestart en de een minuut van het stroom af gehad. Geen van beiden blijkt te helpen.

Wel een voordeel, de ontvanger reageert weer sneller. (Toch nog ergens goed voor).

Bedankt voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +30
Hey Nicoles, welkom! De YouTube app op deze ontvanger is al wat ouder. Ik ga het probleem intern doorgeven. Maar voor de oplossing raad ik je aan om deze servicetool te doorlopen. Hij is bedoeld om te controleren of je apparatuur Netflix ondersteund. Jouw tv-ontvanger, de Motorola 1853, doet dat niet. Wat dan betekent dat je gratis een nieuwer type gaat krijgen. Daar zit ook een nieuwere YouTube app op die beter werkt :)

Admin: er is intern een oplossing uitgerold (29-5) die dit probleem verhelpt op de Motorola 1853
Reputatie 1
het zelfde probleem doet zich ook voor met de experia v8 modem,
sinds afgelopen donderdag 23 mei 2019 kan ik ook geen you tube filmpjes ontvangen ,
ik krijg de volgende fout melding http is not supported
ik woon in Amsterdam is dit een landelijk probleem ?
Hey Nicoles, welkom! De YouTube app op deze ontvanger is al wat ouder. Ik ga het probleem intern doorgeven. Maar voor de oplossing raad ik je aan om deze servicetool te doorlopen. Hij is bedoeld om te controleren of je apparatuur Netflix ondersteund. Jouw tv-ontvanger, de Motorola 1853, doet dat niet. Wat dan betekent dat je gratis een nieuwer type gaat krijgen. Daar zit ook een nieuwere YouTube app op die beter werkt :)

Hartelijk dank voor uw bericht, ik heb nu nieuwe ontvangers aangevraagd. Die van ons bleken inderdaad “te” oud te zijn.
Nu hopen dat hij met de nieuwe ontvangers wel weer werkt.

het zelfde probleem doet zich ook voor met de experia v8 modem,
sinds afgelopen donderdag 23 mei 2019 kan ik ook geen you tube filmpjes ontvangen ,
ik krijg de volgende fout melding http is not supported
ik woon in Amsterdam is dit een landelijk probleem ?

Ik kwam er vrijdag achter dat youtube filmpjes niet meer af te spelen waren. Het zou dus best kunnen dat dit een landelijk probleem is. Zag op internet al dat ziggo er ook last van had.

Hey Nicoles, welkom! De YouTube app op deze ontvanger is al wat ouder. Ik ga het probleem intern doorgeven. Maar voor de oplossing raad ik je aan om deze servicetool te doorlopen. Hij is bedoeld om te controleren of je apparatuur Netflix ondersteund. Jouw tv-ontvanger, de Motorola 1853, doet dat niet. Wat dan betekent dat je gratis een nieuwer type gaat krijgen. Daar zit ook een nieuwere YouTube app op die beter werkt :)
Hartelijk dank voor uw bericht, ik heb nu nieuwe ontvangers aangevraagd. Die van ons bleken inderdaad “te” oud te zijn.
Nu hopen dat hij met de nieuwe ontvangers wel weer werkt.


Heb de nieuwe ontvanger al ontvangen en geïnstalleerd. En hij doet het weer! Super bedankt!


het zelfde probleem doet zich ook voor met de experia v8 modem,
sinds afgelopen donderdag 23 mei 2019 kan ik ook geen you tube filmpjes ontvangen ,
ik krijg de volgende fout melding http is not supported
ik woon in Amsterdam is dit een landelijk probleem ?
Ik kwam er vrijdag achter dat youtube filmpjes niet meer af te spelen waren. Het zou dus best kunnen dat dit een landelijk probleem is. Zag op internet al dat ziggo er ook last van had.


Ik zou even via de servicetool (het linkje dat Erik bij zijn bericht heeft staan) kijken of de ontvangers nog goed zijn. Ik heb nieuwere ontvangen en youtube doet het weer.
Reputatie 7
Badge +30
Top, mooi dat het weer werkt, Nicoles.

Wim, het type Experia Box dat je hebt heeft hier geen invloed op. Ik vermoed dat jij ook een ouder model tv-ontvanger hebt. Gebruik inderdaad deze servicetool om je apparatuur te controleren. Als het inderdaad om oude ontvanger(s) gaat kun je ze op deze manier wisselen.