Beantwoord

Youtube kijken via iTV ontvanger

• 13 januari 2018
  • 9 reacties
  • 6329 keer bekeken

Kan ik youtube via mijn tv kijken als ik KPN heb? Zoja, hoe??

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door joss1965 14 januari 2018, 09:06

Je kunt bij KPN via de app YouTube Videos kijken. Dat is in het Menu bij Meer TV.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Je kunt bij KPN via de app YouTube Videos kijken. Dat is in het Menu bij Meer TV.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Priscillakl, ik zie dat Jos al antwoord heeft gegeven. Kan je daarmee uit de voeten? Als er nog meer vragen zijn dan ben je welkom.
Reputatie 7
Badge +24
We hebben niets meer van je gehoord @Priscillakl dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Reputatie 5
Badge +7
De app van Youtube via Méér TV is een waardeloze app. De zoekfunctie werkt niet en over de bediening maar te zwijgen.

Méér TV voegt eigenlijk helemaal niks toe behalve de Netflix app.
Ik kan geen you tube kijken met mijn iTV ?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Gitje, wat gaat er precies mis? Opent de app niet, krijg je een foutmelding of willen bepaalde video's niet afspelen? Probeer in ieder geval de TV-ontvanger eens te herstarten middels de aan-uit schakelaar.

@Dreetje: Beetje late reactie, maar we werken aan een nieuwe versie die deze punten aanpakt en een hoop functionaliteit toevoegt. Hopelijk is die snel af, dan ben ik benieuwd wat je er van denkt.
Welkom Gitje, wat gaat er precies mis? Opent de app niet, krijg je een foutmelding of willen bepaalde video's niet afspelen? Probeer in ieder geval de TV-ontvanger eens te herstarten middels de aan-uit schakelaar.

@Dreetje: Beetje late reactie, maar we werken aan een nieuwe versie die deze punten aanpakt en een hoop functionaliteit toevoegt. Hopelijk is die snel af, dan ben ik benieuwd wat je er van denkt.

Na 4 maanden de “nieuwe versie” al gevonden door iemand van kpn?

Wat een armoede
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Ro85, waar loop jij tegenaan wanneer je via de ontvanger Youtube kijkt?
Het was even zoeken via mijn Smart TV naar You Tube. Gevonden! Ga via je Afstandbediening van je TV naar instellingen. Neem je kaartje waarop staat: GEGEVENS INTERNET Tik eerst de bovenste regel in (naam draadloze thuisnetwerk) je ziet dan het slotje van WIFI. Dan het wachtwoord (beveiligingssleutel WiFi ). Tv wel opnieuw opstarten met KPN afstandsbediening. Naar You Tube gebruik je van de TV sfstansbediening. Succes!

Reageer