Youtube loopt vast

  • 26 November 2020
  • 8 reacties
  • 114 keer bekeken

Badge

ik heb hetzelfde probleem. kijk op de slaapkamer dagelijks youtube via de tv ontvanger. maar echt elke dag loopt ie vast en moet ik de tv ontvanger opnieuw opstarten. dit was bij telfort nooit zo maar sinds de overgang naar kpn elke dag. het is echt frustrerend. ik heb verder alles al geprobeerd. frisse start, stroom eraf en weet ik wat. dit moet echt opgelost worden

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @henkzon75 , welkom op het forum! Na een herstart / reset zou dit probleem vaak verholpen moeten zijn. Zou je je contactgegevens nog even toe kunnen voegen aan je account? Dit kun je hier doen. Graag even laten weten wanneer dit gebeurd is! Dan kan ik je verder helpen. Daarnaast; werkt het normale TV kijken wel goed? En heb je het kastje bekabeld of draadloos aangesloten?

Badge

Heeft er allemaal niks mee te maken. Heb al 7 jaar telfort en nooit problemen met YouTube. Sinds de update naar kpn is t mis.

 

Badge

Heb mn gegevens btw ingevuld

Reputatie 4
Badge +5

Hi @henkzon75, bedankt voor het invullen. Ik snap dat her erg raar is dat het altijd goed gewerkt heeft en na de portering niet meer. Echter moeten we bepaalde stappen uitsluiten om bij het probleem te komen. Toen je het kastje gereset hebt, heb je de software verwijderd of teruggezet naar fabrieksinstellingen? Daarnaast zie ik dat je 2 tv tuners hebt. Heb je op beide tuners hetzelfde probleem? En zijn ze draadloos of bekabeld aangesloten?

Badge

ik heb alles geprobeerd. software verwijderd, teruggezet. en zelfs naar fabrieksinstellingen. zie net dat t op de andere tuner ook is. beide zijn bekabeld aangesloten. zoals ik al zei. het is altijd goed gegaan totdat telfort kpn is geworden

Reputatie 4
Badge +5

@henkzon75 Ik heb je een privébericht gestuurd!

ik heb hetzelfde probleem. kijk op de slaapkamer dagelijks youtube via de tv ontvanger. maar echt elke dag loopt ie vast en moet ik de tv ontvanger opnieuw opstarten. dit was bij telfort nooit zo maar sinds de overgang naar kpn elke dag. het is echt frustrerend. ik heb verder alles al geprobeerd. frisse start, stroom eraf en weet ik wat. dit moet echt opgelost worden

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ook ik heb problemen met het kijken van YouTube via de ontvanger. Wanneer ik een tijdje heb gekeken reageert de ontvanger nergens meer op. Helaas staat er in dit topic geen oplossing, dus wat nu? Het is hoogst irritant om bijna dagelijks mijn tv-ontvanger te moeten herstarten.

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb je een privébericht gestuurd @EymmaÂ