Beantwoord

YouTube op tv-ontvanger laadt vaker niet dan wel

  • 12 October 2021
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Laat ik even aansluiten bij Meneer Kroket.. hier dus precies het zelfde YouTube laad niet meer en ik zit seconden naar het wieltje te kijken en ben blij als het filmpje überhaupt komt. Met KPN gebeld en alles doorlopen.. reset gedaan blablabla.. werkt nog niet!! Blijkbaar ben ik dus niet de enige en ook ik kijk voornamelijk YouTube op mijn tv en eerder nooit last gehad :disappointed_relieved:

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 13 October 2021, 08:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Van harte welkom op ons forum @Eugene Van De Laar! Ik lees dat de YouTube app niet meewerkt, goed dat je het aankaart. Kan je me meer vertellen over de situatie bij je thuis, en wat je precies hebt geprobeerd? Op die manier maak je het mij als moderator, maar ook andere forumbezoekers, makkelijker om je te helpen.

Welke Experia Box en tv-ontvanger heb je? Hoe is jouw tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Hoe open je de YouTube app precies? Werken andere functies, zoals live tv kijken en programma's terugkijken, wel goed? En heb je de tv-ontvanger gereset volgens deze stappen? Deze reset helpt in de meeste gevallen heel goed.

Alexandre dank voor je antwoord. Ik heb ruim drie kwartier met KPN aan de lijn gezeten en ik denk dat we alle vragen en resets wel doorlopen hebben. Sinds een drietal weken is er blijkbaar iets veranderd in de YouTube service wat ik bekijk via kanaal 201. Het kastje kan het simpelweg niet aan.. filmpjes laten 30 seconden op zich wachten om vervolgens nauwelijks te laden. Gisteren loopt zelfs het media kastje 2x vast op de app en moet ik middels een komplete restart de boel weer aan de praat krijgen. Ik denk zelf dat het huidige media kastje wat hier staat de bandbreedte niet aan kan. 

Reputatie 7
Badge +19

@Eugene Van De Laar Dankjewel voor de extra uitleg en informatie. Er zijn verschillende manieren waarop je je apparatuur kan resetten, vandaar de checkvraag van mijn kant. Ik kijk graag even met je mee. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je me hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Alexandra..  dat is natuurlijk dubbel op.. ik heb samen met de dame van KPN alle resets gedaan ze heeft ook het modem vanuit kpn een reset gegeven enzovoort. Ik heb hier een ARRIS media dingetje die gewoon de bandbreedte niet aan kan 

Reputatie 7
Badge +19

@Eugene Van De Laar Een goedemorgen. Ik beschik alleen over de informatie die jij hier met me deelt. We stellen je hier op het forum vragen, want zonder informatie beginnen we niks. Ik zie dat je ook je gegevens nog niet in je profiel hebt gezet, waardoor ik nu niets voor je kan doen. Als je wel wilt dat ik je ermee help, vul dan je gegevens in je profiel in en geef me hier een seintje, dan kijk ik er voor je naar.