Vraag

Youtube op tv ontvanger loopt vast sinds laatste update

• 24 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 748 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
YouTube op de tv ontvanger valt vaak weg of loopt vast dan moet je wee naar tv modus of herstarten is sinds de laatste update

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Irritant dat dit gebeurt, Machiel. Vastlopen snap ik, wat bedoel je met 'valt weg'? Houdt de hele app er dan mee op, of gebeurt er dan iets anders? Is er, behalve de update, recentelijk nog iets anders veranderd rondom de tv ontvanger?

En natuurlijk ook nog de standaardvraag is: wil je de ontvanger een keer resetten naar fabrieksinstellingen? Als er onverhoopt bij de update iets is misgegaan, wordt het zo vaak verholpen.
Reputatie 2
Badge +2
Zetten fabrieks geen zin na tijd stopt video spontaan weer
Bij mijn ouders ook last van. Het gekke is dan weer dat hetzelfde kastje bij mij thuis geen problemen heeft.
Mijn ouders hebben het kastje nu al een aantal jaar, ik nog maar een jaar. Dus het lijkt wel of de oudere meer problemen hebben hiermee. Wat kunnen wij hier nu aan doen? Want het is vrij irritant. Ze kijken heel veel YouTube en ze weten zelf ook niet hoe dit op te lossen wanneer hij vasthangt. Resetten via gele knop en alles opnieuw installeren heb ik nu ook al 3x gedaan, maar het blijft terugkomen. Kan iemand hier een oplossing voor geven?

Bvd.
Ivo
Reputatie 2
Badge +2
Mijn tv ontvanger heb ik sinds begin toen hij uitkwamen heb Artis via 2952
Misschien inderdaad tijd om te vervangen?
Reputatie 7
Badge +27
Zou op zich niet moeten uitmaken, Machiel. De Arris is verder nog steeds een van de huidige kastjes. Ivo, welkom hier! Jammer te horen dat jouw ouders hier ook last van hebben. Ik heb niet direct een oplossing hiervoor. Voor jullie allebei: hoe benader je YouTube? Via kanaal 201 of via het menu?

Reageer