Beantwoord

Youtube via smart tv

  • 10 November 2019
  • 8 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik heb een smart tv....heb alles geprobeerd.....tv ontvanger en modem gereset...nog steeds geen you tube.…

Ik krijg helaas steeds meer klachten met KPN.... de rekening...dingen die niet werken enz....maar een normaal you tube kanaal werkt idd ook niet.…

 

Op zoek naar een andere leveranciet…

 

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 November 2019, 15:40

Bekijk origineel

8 reacties

Werkt niet...ook niet na ontvanger reset en modem reset.....helaas....ook niet na telefonisch contact.…

 

Daar betaal je 103 p/m voor…

 

*afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic

Dit is wel een oud topic waarop je reageert,@Hanspalermo .

Youtube via de televisie-app werkt alleen als je TV niet ouder is dan bouwjaar 2016. Oudere smart-tv’s ondersteunt Youtube zelf niet meer.

Wil je het via de settopbox van KPN doen, dan dien je een Arris of Arcadyan ontvanger te hebben. De oude(re) Motorola’s hebben geen Youtube en geen Netflix aan boord.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi....tv is van juni 2019....ook de software update van tv gedaan.…

Ik snap hem ff niet meer..

 

Gr Hans

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Hanspalermo , wat heeft het niet werken van YouTube op jouw Smart-TV met KPN te maken?

Misschien is jouw smart-tv wel te oud voor de huidige YouTube-app.

Ik kan niet beoordelen waarom YouTube afspelen via de KPN-decoder niet werkt, want je schrijft niet welk merk en type decoder je van KPN hebt.

YouTube rechtstreeks via de smart-tv of YouTube via de KPN-decoder zijn echt 2 verschillende dingen.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

goedeavond bij ons werkt YouTube goed zélfs 4kzenders van YouTube. ook via  decoder net nog gekeken op ons nieuwe tv en Sony bravia 4k tv .maar ons TV is van 2019  misschien is de tv wat te oud. hier doet ze alle twee via internet app YouTube. en kpn decoder 👍🌞

 

Je wilt het dus via het Smart menu van je televisie doen. Niet een obscure merk televisie?

Via de tv ontvanger (alleen Arris en Arcadyan ontvangers) kan je de Youtube app op 2 manieren starten.
Via nummer 201 en daarna de rode knop.
Via MENU > APPS OP TV en dan de Youtube app selecteren.

Klik hier voor meerdere manieren om Youtube te kijken via een televisietoestel.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hanspalermo. Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken YouTube. Open je YouTube op de Smart TV via een app of op de TV-ontvanger van KPN (zender 201)? 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Hanspalermo. Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken YouTube. Open je YouTube op de Smart TV via een app of op de TV-ontvanger van KPN (zender 201)? 

Helaas heb ik geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je het probleem al hebt verholpen of dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan horen we dat graag van je! 

Reageer