Beantwoord

Youtube werkt niet goed op de tv-ontvanger

  • 18 October 2019
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Waarom.moet ik, mijn ontvanger vaak genoeg opnieuw opstarten youtube te kijken?? Er is een geschiedenis en zoek maar terug in mijn bestand.. Gaat het weer opnieuw beginnen met de klachten? Zoja dan ga ik overstappen naar Ziggo. Ik ben er helemaal klaar mee met KPN

 

Gr. jur

 

[i]*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking[/i]

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 October 2019, 13:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen Jur. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de ontvanger steeds opnieuw moet opstarten om YouTube te bekijken. Dat is zeker niet de bedoeling. Op welke manier start je YouTube op? Via het menu of kanaal 201? Heb je de tv-ontvanger al eens gereset Als een reset het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen Jur. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de ontvanger steeds opnieuw moet opstarten om YouTube te bekijken. Dat is zeker niet de bedoeling. Op welke manier start je YouTube op? Via het menu of kanaal 201? Heb je de tv-ontvanger al eens gereset Als een reset het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het Forum profiel. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er vanuit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer