Beantwoord

Youtube werkt vaak niet via 201

  • 8 January 2019
  • 10 reacties
  • 543 keer bekeken

De laatste weken merken we elke dag minstens 1 x dat we de ontvanger moeten resetten om youtube werkend te krijgen.

  • We starten youtube op de TV via 201 met de rode knop
  • We kiezen een filmpje
  • youtube geeft aan dat het filmpje niet afgespeeld kan worden en stelt voor een andere te spelen
  • alle andere filmpjes geven de zelfde melding
  • reset van ontvanger
  • start youtube opnieuw
  • zelfde filmpjes werken nu wel
Het is vervelend om elke keer opnieuw de ontvanger te moeten herstarten als we youtube willen gebruiken.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 January 2019, 20:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @ajpvredeveld, welkom! Heel erg vervelend. We hebben de afgelopen weken een update geplaatst, waardoor het probleem zich niet meer mag voordoen. Wel moet daarvoor de tv-ontvanger een fabrieksreset ontvangen. Wil je onderstaande stappen nog eens doorlopen? Mocht het daarna toch niet opgelost zijn, hoor ik het graag van je.

  • Druk op Menu op de afstandsbediening en ga naar Instellingen
  • Druk twee keer op de gele knop van de afstandsbediening
  • Zet de optie "Terug naar fabrieksinstellingen" op "Ja" en selecteer "Bewaar instellingen"
  • De TV-ontvanger start vervolgens opnieuw op, dit duurt langer dan normaal.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat bovenstaande de oplossing was. Mocht je toch nog vragen hebben, nu of in de toekomst, geef je maar een gil 🙂.
Het heeft niet geholpen, netflix loopt sinds het resetten van fabrieksinstellingen ook ineens vast. Heeft er niet per se mee te maken misschien, maar toch.

Wat kan er verder gedaan worden?
Reputatie 7
Badge +30
Dat is vreemd.. Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook ben ik benieuwd welke tv-ontvanger je hebt.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je je gegevens nog niet achtergelaten hebt. Wil je dit alsnog doen? En het me even laten weten? Ik help je er dan graag verder mee.
Hoi Marcia,

Ik heb zojuist mijn gegevens aangepast. Het serienummer van de TV ontvanger is: M11603TNW274

Ik heb een foto gemaakt van een foutcode (bij poging youtube filmpje afspelen): 9J3H FTMR 840Yik heb hier ook andere foutcodes zien staan. Elke keer een andere misschien.. heb t niet gecheckt 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik heb toch nog eens software laten verwijderen op je tv-ontvanger. Sorry als je hiervan hinder hebt ondervonden! Kan je me laten weten of het nu wel werkt? Zo niet, maak ik een ticket aan zodat de achterliggende afdeling hier naar kan kijken.
Hee Marcia,

Moet ik daarvoor nog iets doen? Fabrieksinstellingen / ontvanger opnieuw starten?

Thanks
Reputatie 7
Badge +30
Sorry voor de late reactie! De ontvanger moet wel even opnieuw opgestart worden, maar ik neem aan dat dat inmiddels gebeurd is 😉. Hoe zijn je ervaringen nu met de Youtube app?
Heeft helaas nog niet het gewenste resultaat gebracht....