Beantwoord

Zacht geluid bij Arris 5202

  • 21 January 2020
  • 7 reacties
  • 331 keer bekeken

Ik ben onlangs overgestapt van Telfort en de Nieuwste stb’s ontvangen. Ook ik heb het zelfde probleem. Heb verder geen extern apparatuur eraan hangen. Betreft twee televisies een van Phillips en de andere Sony. Maar mijn volume op 30 zetten wil een beetje geluid hebben. Het is inderdaad puur met deze stb’s. 
 

alle instellingen op de stb bekeken en ook op de tv zelf. Geen succes. Hoe kunnen we dit oplossen? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 24 January 2020, 14:33

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben onlangs overgestapt van Telfort en de Nieuwste stb’s ontvangen. Ook ik heb het zelfde probleem. Heb verder geen extern apparatuur eraan hangen. Betreft twee televisies een van Phillips en de andere Sony. Maar mijn volume op 30 zetten wil een beetje geluid hebben. Het is inderdaad puur met deze stb’s. 
 

alle instellingen op de stb bekeken en ook op de tv zelf. Geen succes. Hoe kunnen we dit oplossen? 

Wat voor Sony TV heb je? 4K ?

Nee de Phillips en Sony zijn beide HD. Ben net sinds afgelopen maandag overgestapt van Telfort naar KPN. Bij Telfort had ik het model voor dit model en toen werkte op beide tv’s het volume goed en nu moet ik de volume zowat op stand 30 zetten en dan heb ik een beetje geluid . Maar moet toch niet de bedoeling zijn dat je het volume zoveel open moet zetten. Zie dat er meerdere mensen hiermee problemen hebben op het forum. 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Abels Ik heb dit probleem ook enkele malen gezien. Het is al gemeld bij de ontwikkelaars en hopelijk wordt dit snel opgelost, via een update van de software. 

Probleem zacht(er) geluid Arris 5202 is al een tijd bekend. Zie dit eerdere topic.

Zoals Bart al aangeeft ligt het ook al bij de ITV ontwikkelaars.

Ook ik heb een zacht geluid overgestapt van ziggo  naar kpn.... moet m zowat op 30 zetten en na 30 lijkt t geluid niet meer harder te worden. Is hier nog steeds geen oplossing voor?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Biancabianca79 Ik heb zojuist de achterliggende afdeling een bericht gestuurd met de vraag om een update. We houden je op de hoogte in het topic waar Peter in het bericht boven naar verwijst. 

Is het probleem voor het te zachte geluid van de Arris 5202 al opgelost.

Reageer