Beantwoord

Zaken die niet kloppen

Hallo, ik heb onlangs meermaals contact gehad met klantenservice over de gang van zaken. Bij afsluiten van een abo in de winkel voor tv en internet zou ik WiFi optimalisatie krijgen met de nodige apparatuur om goede WiFi dekking in mijn gehele huis te krijgen door de monteur. Dat is niet gebeurt. Monteur zei dat hij daar geen opdracht voor had. Graag wil ik dit alsnog conform afspraken. Tevens heb ik recent een code gekocht bij Albert Heijn voor 2 maanden fox sport voor slechts 5 euro. In mijn Kpn omgeving staat dat ik deze gratis is, er wordt 7,50 opgeteld op de abo kosten en wordt weer afgetrokken als korting. Op de factuur wordt dit echter wel in rekening gebracht
icon

Beste antwoord door Joran 11 juli 2018, 11:19

Dag Schep, ik zie dat de klacht is behandeld en dat jullie tot een oplossing zijn gekomen. Ben blij om dat te lezen 🙂 Het enige wat ik niet terugzie is het gedeelte over het geleende gereedschap. Is dat teruggevonden of zijn de kosten vergoed? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het weten!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum Schep! Dit is geen goed begin van dit nieuwe abonnement. Ik begrijp dat je de toezegging over de WiFi monteur in de winkel hebt gekregen. Is dit ook vastgelegd in het nieuwe contract? Het is niet dat ik twijfel aan je verhaal maar dat maakt het wat makkelijker om dit geregeld te krijgen. Hoe het met de code zit zoek ik ook graag verder voor je uit. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel aanvullen en het laten weten wanneer dit is gebeurd? Dan verdiep ik me hier verder in.
Mijn profiel is aangevuld. Klopt is in de winkel afgesloten en toegestemd, WiFi optimalisatie staat op mijn contract die afgesloten is in de winkel, WiFi optimalisatie was een pilot aanbieding die alleen de XL Kpn winkels konden aanbieden, in dit geval winkelcentrum Nieuwegein cityplaza. De keus was WiFi optimalisatie incl benodigde apparatuur, of korting van x bedrag op de factuur gedurende x looptijd.

Hierover zelfs nog contact gehad in een later stadium na dat ik een klacht had ingediend over de monteur die mjjn gereedschap (tangen) had gebruikt en meegenomen had aangezien hij zijn gereedschap was vergeten bij een klant. Echter hij had mjjn gereedschap meegenomen en kreeg het niet terug. Nadat ik een klacht had ingediend over geen WiFi optimalisatie en gereedschap meenemen zou klachtenservice dit uitzoeken en erop terug komen.
Dat is echter nooit gebeurt
Reputatie 7
Badge +27
Dit is vrij bizar. Ik verbaas me ook over de monteur die het gereedschap mee heeft genomen. Dat zou hem toch moeten opvallen bij de volgende klant lijkt me. Vreemd genoeg is er tot mijn spijt weinig terug te vinden in ons registratiesysteem over de gemelde klachten. Alleen een gesprek in maart over iets heel anders.

Ik wil je graag verder helpen maar ik loop tegen twee problemen aan. Ik heb niet de mogelijkheid een gratis WiFi monteur aan te sturen en ik kan de gegevens van de installatiemonteur niet achterhalen. Een vergoeding voor de FOX Sports kosten kan ik wel regelen maar het lijkt me beter om dit in één keer af te handelen. De beste route daarvoor is via een nieuwe klachtenprocedure.

Ik heb een klacht ingediend en daarin jouw berichten geplaatst en een toelichting van wat ik heb gevonden, met het gewenste resultaat. Dat resultaat is dan alsnog een gratis WiFi monteur, het gereedschap retour en de kosten voor FOX Sports vergoed. Een bevestiging per sms en e-mail volgt. Er wordt binnen 3 werkdagen contact opgenomen om tot een goede oplossing te komen. Ik controleer na het weekend of dit naar tevredenheid is opgelost. Hoewel ik het jammer vind dit niet zelf af te handelen lijkt me dit de beste route.
Reputatie 7
Badge +27
Dag Schep, ik zie dat de klacht is behandeld en dat jullie tot een oplossing zijn gekomen. Ben blij om dat te lezen 🙂 Het enige wat ik niet terugzie is het gedeelte over het geleende gereedschap. Is dat teruggevonden of zijn de kosten vergoed? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het weten!

Reageer