Beantwoord

Zappen naar andere zender duurt 20-30 sec, motorola vip 1903

• 18 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 286 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben al vele jaren een vaste gebruiker van KPN maar heb de laatste weken problemen met de één van de ontvangers van de interactieve TV.

Ik heb 2 ontvangers. Op de oudste (heb ik al vanaf het begin van de interactieve TV) Motorola vip 1903. Recentelijk is de andere ontvanger vervangen omdat deze defect was. Inmiddels heeft de oudere model ontvanger (motorola vip 1903) ook kuren. Bij dit model duurt het
20 a 30 seconden alvorens hij overspringt naar een volgende zender als ik wil overschakelen. Ook maak ik regelmatig mee dat hij helemaal niks doet qua overschakeling bij zappen. Het begint nu erg irritant te worden.

Ik heb diverse pogingen aan en uit gedaan en gecontroleerd of de software up to date is. Dit is allemaal in orde.

Zijn er mogelijkheden om het "oude beestje" om te ruilen voor een nieuwer exemplaar die wel al hebben?
daarnaast is de afstandsbediening ook aan vervanging toe.

Ik zie uw reactie tegemoet,

mvg,

Julian W
icon

Beste antwoord door wjb 18 augustus 2018, 10:27

Ruil die antieke 1903 dan in voor een moderne TV ontvanger via https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Ruil die antieke 1903 dan in voor een moderne TV ontvanger via https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Bedankt voor je snelle reactie. heb de omruil aanvraag ingediend.
Reputatie 7
Badge +21
Hi Julian, fijn om te lezen dat wjb je al heeft geholpen. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.
Hi Julian, fijn om te lezen dat wjb je al heeft geholpen. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.

Beste Alex,

De afstandsbediening is net zo oud als de ontvanger. is er een mogelijkheid om deze ook om te ruilen?
alvast bedankt voor je reactie,

groet,

Julian
Reputatie 7
Badge +21

Beste Alex,

De afstandsbediening is net zo oud als de ontvanger. is er een mogelijkheid om deze ook om te ruilen?

groet,

Julian

Zeker, zou je je profiel willen aanvullen en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan stuur ik een nieuwe op. 😉

Beste Alex,

groet,

Julian

Zeker, zou je je profiel willen aanvullen en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan stuur ik een nieuwe op. ;)

Hoi Alex,

Ik heb mijn profiel settings aangevuld. hopelijk is het voldoende.
alvast bedankt,

mvg,

Julian
Reputatie 7
Badge +21

Beste Alex,

groet,

Julian

Zeker, zou je je profiel willen aanvullen en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan stuur ik een nieuwe op. ;)

Hoi Alex,

Ik heb mijn profiel settings aangevuld. hopelijk is het voldoende.
alvast bedankt,

mvg,

Julian

Bij deze onderweg.
Reputatie 5
Badge +7
Het is nogal treurig om te horen dat deze ontvangers nog steeds bij de mensen thuis staan. Het zou de KPN sieren als ze pro actief deze ontvangers zouden omruilen voor een nieuwer type.
Reputatie 7
Badge +21
Het is nogal treurig om te horen dat deze ontvangers nog steeds bij de mensen thuis staan. Het zou de KPN sieren als ze pro actief deze ontvangers zouden omruilen voor een nieuwer type.

Het zou fantastisch zijn als we dit op afstand konden inzien, echter makkelijk gezegd dan gedaan. Een aanzienlijk deel van de serie 1903 werkt naar behoren, een aantal weer niet. Zodra er kuren voorkomen ruilen we deze gelijk om. 🙂

Reageer