Beantwoord

Zeer slechte service: nog steeds geen coulance ontvangen

  • 24 mei 2017
  • 29 reacties
  • 605 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb 2 jaar lang geen goed gebruik kunnen maken van het opnemen pakket, de opgenomen programma's haperde onophoudelijk, Om de 10 seconde en sloeg steeds een paar worden over, vaak was het niet te doen om het terug te kijken. Sinds begin 2017 was het plotseling over, zonder echt aantoonbare reden. Uit coulance zou ik 6 maanden korting krijgen op mijn abonnement. De eerste keer waren ze vergeten de korting door te voeren, de 2e keer zat er een storing in het systeem zodat ze de korting niet konden doorvoeren, de 3e keer zou het doorgezet worden naar Billings en de 4e keer zou backoffice er naar kijken, gisteren weer gebeld maar er zat opeens weer een storing in het systeem, oplossing was onbekend. Vanaf februari zou de eerste korting gegeven worden en tot nu toe nog niets ontvangen. Je kan Billings niet rechtstreeks bereiken, backoffice ook niet en de medewerker aan de helpdesk begint steeds weer opnieuw met een melding aan te maken. Niemand bij KPN wilt dit oplossen. Ik zeg bewust: "wilt" want anders had in 4 maanden tijd wel een keer gelukt. Ik baal ontzettend van de KPN.

*Admin: titel aangevuld en topic verplaatst naar juiste board i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Cindy_ 29 mei 2017, 17:27

Hoi Danny, ik heb reactie. Het verzoek om de korting toe te passen is in behandeling genomen en wordt toegekend. Je wordt hier niet meer over gebeld, maar kunt ervan uitgaan dat dat goed komt 🙂.
Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @danny47Wat vervelend allemaal dit! Maar zou ik je mogen vragen wat voor modem en tv-ontvanger(s) je hebt? En welke snelheid kun je halen bij jou thuis? Zou je dat hier eens kunnen bekijken? Ik zie straks wel wat jou resultaat is. 🙂
Reputatie 1
Badge
Ik heb een V10 en tv-ontvanger is motorola van een half jaar oud, ik heb glasvezel 60/20, ik kan 100/100 onrvangen, ik heb die snelheid ook gehad en het was niet opgelost, nu is het wel een stuk beter, maar het haperen wordt heel langzaam toch weer iets minder
Reputatie 1
Badge
Overigens ia alle apparatuur tot aan het glasvezelkastje diverse malen vervangen
Reputatie 5
Badge +7
Dan neem ik aan dat u een motorola 1853 heeft. Dit is een type ontvanger die ouder is en ook weleens problemen kan geven. Deze ontvanger kunt u online omwisselen voor een nieuwer en sneller type.

Dit is de link waar u dat kunt doen.

Voor de rest moet u even wachten totdat iemand van Webcare u topic oppakt en hopelijk verder kunt helpen om de korting te regelen die u is toegezegd.
Reputatie 7
Badge +18
Die Motorola kunt u vervangen/omruilen voor een nieuwste type tv ontvanger:

Arris 2952
Arcadyan HMB2260


Ik hoop dat het lukt. Dan hoop ik dat het probleem wordt verholpen.
Reputatie 1
Badge
Helaas, die heb ik ook al geruime tijd in huis, die motorola was een vergissing
Reputatie 7
Badge +18
Helaas, die heb ik ook al geruime tijd in huis, die motorola was een vergissingDus je kunt deze niet omruilen? Heb ja al een Arris staan? Of een Arcadyan HMB2260? Hoeveel tv-ontvangers heb je?
Reputatie 1
Badge
Ik heb 2x arris staan
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Danny, heel begrijpelijk dat je hier niet blij mee bent! Het alternatief voor opgenomen programma's terugkijken is terugkijken via de gids. Dat kan tot 7 dagen. Dat zeg ik niet omdat ik het niet wil uitzoeken hoe het kan dat je zo'n problemen hebt met opnames terugkijken, maar voor nu scheelt het denk ik aardig wat frustratie als je iets terug wilt kijken wat nog in de gids staat.
Ik wil graag je gegevens hebben om het een en ander verder na te kijken en ook hoe het zit met de coulance waarover je het in je bericht hebt. Heb je het met alle opnames dat het niet soepel loopt, zowel series, films en individuele opnames?
Beantwoord je het privébericht dat je ontvangt?


@Dennisschreve; bedankt voor alle goede vragen, heel handig! 🙂
Reputatie 1
Badge
Het haperen is met alle opgenomen programma's,
maak niet uit wat. Maar niet op netflix of on demand.
Reputatie 7
Badge +18
@Dennisschreve; bedankt voor alle goede vragen, heel handig! :)Graag gedaan hoor, @Cindy_! 😳
Reputatie 1
Badge
Helaas niets meer vernomen van KPN
Reputatie 7
Badge +18
Helaas niets meer vernomen van KPNGoedemiddag @danny47, Heb je geen bericht gehad van @Cindy_, Of heeft ze wel contact opgenomen, en nog steeds geen terugkoppeling gehad?
Reputatie 1
Badge
Dat laatste...
Reputatie 7
Badge +18
Dat laatste...Ik heb dit al opgepakt met een webcarespecialist(e). Het wordt weer opgepakt. Excuses! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Danny, ik was het weekend vrij, vandaar dat mijn reactie even op zich liet wachten. Dennis wees me er vandaag op. Mijn collega heeft meerdere malen geprobeerd te bellen hierover, maar heeft je niet te pakken gehad. Ik ga bij hem na wat de status precies is wat betreft de korting.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Danny, ik heb reactie. Het verzoek om de korting toe te passen is in behandeling genomen en wordt toegekend. Je wordt hier niet meer over gebeld, maar kunt ervan uitgaan dat dat goed komt 🙂.
Reputatie 1
Badge
Jullie geven steeds hetzelfde antwoord, ik zou steeds gebeld zijn, maar ik word nooit gebeld, ik vraag mij af welk nummer jullie dan draaien? Wat de betaling betreft ben ik wat sceptisch, het is al vanaf februari beloofd, ik wacht het maar weer af
Mvrgr
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Danny, ik heb reactie. Het verzoek om de korting toe te passen is in behandeling genomen en wordt toegekend. Je wordt hier niet meer over gebeld, maar kunt ervan uitgaan dat dat goed komt 🙂. Is het inmiddels al geregeld?:? Je kunt eventueel de volgende maand kijken of je het geld terug hebt gehad op MijnKPN
Reputatie 1
Badge
Ik heb niets ontvangen tot nu toe.....
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Danny, het wordt middels je factuur verrekend.
Nou, het is weer zover hoor, ik heb even de factuur afgewacht, maar weer geen korting, terwijl het toch in mijn gegevens is opgenomen. Ik word hier moedeloos van. Storing in het systeem krijg ik als antwoord, de volgende factuur afwachten is een andere uitleg. Ik zal mijn uitleg geven, mijn abonnement is direct opzegbaar, daar wacht kpn op, want dan zijn ze ook meteen van de korting af. Ik kom nergens verder, niemand is in staat om mij de beloofde korting te geven, terwijl het zwart op wit staat, schandalig is het, het loopt al vanaf februari inmiddels. Goed gedaan hoor kpn.
Hoi Danny, het wordt middels je factuur verrekend. voor mij nog lang geen like
Is de kpn nu ook al zover om niet meer te reageren?
Reputatie 7
Badge +30
Is de kpn nu ook al zover om niet meer te reageren?Nou dat valt wel mee hoor! Maar sommige medewerkers zijn ook wel eens vrij. Ik zal zorgen dat je binnenkort antwoord krijgt!

Reageer