Beantwoord

Zeer slechte service: nog steeds geen coulance ontvangen

• 24 mei 2017
  • 29 reacties
  • 605 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @hc1954, wat ontzettend vervelend dit allemaal! Ik neem het even van mijn collega Cindy over. Normaliter moet dit gewoon snel geregeld worden, dus vreemd dat dat bij jou niet het geval is. Ik ben er zelf opnieuw ingedoken en zie een melding van een collega dat dit onder een probleem valt wat helaas meerdere klanten betreft. Een lang verhaal kort: we kunnen dit nu niet handmatig vergoeden, omdat het systeem dit automatisch gaat doen zodra het probleem is opgelost. Je zou dan een dubbele vergoeding krijgen.

Ik weet dat je er niet op zit te wachten en gewoon je geld wilt, maar ik kan dat dus helaas niet voor je in orde maken. Vooralsnog moet dit medio juli opgelost zijn. Wel wil ik dit graag verifiëren bij de betreffende collega. Zodra ik bevestiging heb, laat ik dit nog even weten aan je. Excuses dat het zo lang duurt!
Ik wacht het maar weer af, ik hoor het graag
Reputatie 7
Badge +28
Zeker, zodra ik meer weet, hoor je het van me. Ik wil zeker weten dat ik je de juiste informatie geef, daarom check ik het even bij de collega die er mee bezig is. Dan is het meteen duidelijk en duidelijkheid zou toch wel heel fijn zijn na zo'n lange tijd!
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je geduld nogmaals! De collega heeft laten weten dat het inderdaad onder dit probleem valt. De verwachte oplostermijn is echter niet bekend. Medio juli wordt er opnieuw gekeken naar een verwachting, maar vooralsnog is dat niet de datum die we aan kunnen houden. Spijtig genoeg kan ik je dus nog steeds niet vertellen wanneer je de coulance gaat ontvangen. Wel staat vast dat je het hoe dan ook gaat ontvangen. Ik snap dat dit niet is wat je wilt horen, maar ik kan er helaas niets anders van maken. Je klacht bij onze klachtenafdeling staat nog steeds open, dus we blijven ermee bezig.

Reageer