Beantwoord

Zeer trage ITV tuner

Beste,

Alweer een aantal jaar hebben we ITV van KPN en we hebben eigenlijk altijd last gehad van een zeer trage tuner.

Als we de tv gids willen openen duurt het een hele tijd voor alles geladen is, willen we vervolgens schakelen tussen de kanalen in de gids duurt dat ook weer een hele tijd.

Hetzelfde geld voor het schakelen tussen kanalen tijdens het bekijken, wanneer we bij opname gemist kijken en wanneer we door de videotheek bladeren om een film uit te zoeken.

Nu heeft mijn oom sinds een tijd ook ITV van KPN en daar gaat het allemaal veel sneller.

Kan dit liggen aan het kastje, aangezien mijn oom een klein zwart kastje heeft en wij hebben nog zo'n (redelijk) grote die je in het begin kreeg, zo eentje met een zwarte voorkant waarbij de rest wit is.

Is hier misschien een oplossing voor mogelijk?

Bedankt,

Rens

icon

Beste antwoord door robin_gw 30 november 2011, 18:22

Jij hebt nog een koop tuner en die worden al heel lang niet meer verstrekt, als je KPN belt met de melding dat je ontvanger traag is krijg je na, het doorlopen van een aantal stappen die ervoor kunnen zorgen dat het beter gaat, een tuner als blijkt dat de eerdere stappen niet geholpen hebben.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Jij hebt nog een koop tuner en die worden al heel lang niet meer verstrekt, als je KPN belt met de melding dat je ontvanger traag is krijg je na, het doorlopen van een aantal stappen die ervoor kunnen zorgen dat het beter gaat, een tuner als blijkt dat de eerdere stappen niet geholpen hebben.

Reputatie 3
Badge +5
Hallo Rens,

Heeft het antwoord van robin_gw u geholpen bij het oplossen van het ITV probleem?

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Heb nog niet gebeld, ben ik nu aan het doen :-)

Edit;

Zojuist gebeld en morgen tussen 9.00 uur en 13.00 uur komt de koerier een nieuwe brengen.

Wat ik echter wel heel vreemd vond is dat er eerst werd gezegd dat dit 4 euro per maand zou kosten.

Toen ik hier niet mee akkoord ging kwam de medewerker nog geen minuut later met het aanbod dat we hem alleen de verzendkosten van €10,- zouden hoeven te betalen.

Maar het is als het goed is in ieder geval opgelost, morgen komt de nieuwe dus hopelijk is die een heel stuk sneller.

Reputatie 4
Badge +1
De nieuwe ontvangers zijn ook een heel stuk sneller, zeker vergeleken bij de oude koop tuners. Laat even weten waneer hij binnen is en of deze ook echt sneller is.

Hij is binnen en hij staat inmiddels sinds vrijdag.

Snel geregeld en de nieuwe tuner werkt een heel stuk sneller als die oude!

Bedankt voor de antwoorden!

Reageer