Vraag

Zender blijft hangen

• 30 december 2018
  • 2 reacties
  • 470 keer bekeken

Hallo, ik heb het volgende probleem:

Ik kan op het moment van schijven geen Rtl 4 kijken, de zender doet het voor een paar seconden goed en blijft dan hangen met een fout melding.

Ik heb dit wel vaker, wat ik dan doen is de tv ontvanger even voor 15 minuten uitzetten en dan doet die het weer maar nu dus niet. Ik heb de modem al van het stroom gehaald werkte niet, heb de modem gereset werkt ook niet.

Mijn tv ontvanger is aangesloten met de draadloze verbindingsset 1200, ook heb ik rechtstreeks even een kabel in de tv ontvanger en modem gedaan ook dat leverde geen resultaat op. Alle andere zenders werken perfect mijn vraag is waarom komt dit 1 keer in de zoveel tijd voor? En hoe los ik het op?

Mvg Gerben.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi Gerben, welkom op het forum. Erg vreemd dat dit alleen bij RTL4 voorkomt, bij mij niet bekend. Heb je dit probleem op meerdere ontvangers? Heb je de ontvanger gereset zoals hier staat aangegeven? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +21
Gerben, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer