Beantwoord

Zender crime tv weg

  • 2 December 2019
  • 15 reacties
  • 526 keer bekeken

Waar is de crime tv gebleven

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 2 December 2019, 19:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Yo1967 

Heb je wel het pluspakket? Want daar staat RTL Crime. Heb je het pluspakket niet, dan zul je deze niet zien. 

Reputatie 7
Badge +24

Nog een reden om gewoon lekker compleet te blijven en niet over te stappen op hussel. Want RTL Crime kijk ik best veel naar.

Reputatie 7

Nog een reden om gewoon lekker compleet te blijven en niet over te stappen op hussel. Want RTL Crime kijk ik best veel naar.

Maar het maakt toch niet uit of je Compleet of Hussel hebt, in beide gevallen zit RTL Crime in het pluspakket.

Reputatie 7
Badge +24

Nog een reden om gewoon lekker compleet te blijven en niet over te stappen op hussel. Want RTL Crime kijk ik best veel naar.

Maar het maakt toch niet uit of je Compleet of Hussel hebt, in beide gevallen zit RTL Crime in het pluspakket.

Jazeker. Maar nu heb ik het gratis. Bij hussel niet meer (volledig).

Reputatie 7

Nog een reden om gewoon lekker compleet te blijven en niet over te stappen op hussel. Want RTL Crime kijk ik best veel naar.

Maar het maakt toch niet uit of je Compleet of Hussel hebt, in beide gevallen zit RTL Crime in het pluspakket.

Jazeker. Maar nu hen ik het gratis. Bij hussel niet meer (volledig).

Maar dan moet je naar het geheel kijken want het zou maar zo kunnen zijn dat je met Hussel uiteindelijk toch goedkoper uit bent.

Reputatie 7

Wij hebben zelfs het pluspakket eruit geknikkerd :zipper_mouth: Kijken er noooooit naar,... 

Reputatie 7
Badge +24

Nog een reden om gewoon lekker compleet te blijven en niet over te stappen op hussel. Want RTL Crime kijk ik best veel naar.

Maar het maakt toch niet uit of je Compleet of Hussel hebt, in beide gevallen zit RTL Crime in het pluspakket.

Jazeker. Maar nu hen ik het gratis. Bij hussel niet meer (volledig).

Maar dan moet je naar het geheel kijken want het zou maar zo kunnen zijn dat je met Hussel uiteindelijk toch goedkoper uit bent.

Ik ben met hussel 50 cent duurder uit per maand, en dan zou ik wel opnemen erbij hebben. Wat ik nu niet heb (en niks aan mis). En ik zou het pluspakket verliezen. Wat ik dan wel weer erg jammer vind, niet alleen vanwege RTL Crime. Pluspakket kost bij hussel 6,99, zou 5 euro entertainment korting vanaf gaan, is dus 1,99 per maand extra. Met die 50 ct erbij word dat 2,49.

 

Reputatie 7
Badge +22

Waar is de crime tv gebleven

@Yo1967 we hebben niks meer van jou vernomen, is het inmiddels opgelost?

Aangezien het (mij) niet duidelijk is welke je bedoelt met “crime tv”.
Zenders met veel misdaad (ofwel crime).

basispakket:
21 ID (Investigation Discovery)
37 Viceland

PLUSpakket:
74 RTL Crime (detectiveseries)
82 Crime & Investigation
 

Reputatie 7
Badge +22

Aangezien het (mij) niet duidelijk is welke je bedoelt met “crime tv”.
Zenders met veel misdaad (ofwel crime).

basispakket:
21 ID (Investigation Discovery)
37 Viceland

PLUSpakket:
74 RTL Crime (detectiveseries)
82 Crime & Investigation
 

Vind het altijd zo vervelend als ze iets vragen op het Forum, en we hebben antwoord gegeven, dan hoor je ze niet meer! :wink:

Reputatie 5
Badge +4

@Dennis Schreve En daarom help/reageer ik ook niet meer zo vaak!:rolling_eyes:

Reputatie 7
Badge +24

@Dennis SchreveEn daarom help/reageer ik ook niet meer zo vaak!:rolling_eyes:

Ow nooo! 

Reputatie 7
Badge +22

Ow nooo! 

Wat is er? :wink: Ik probeer hier gewoon me werk te doen hoor! :rofl:

Reputatie 7
Badge +24

Ow nooo! 

Wat is er? :wink: Ik probeer hier gewoon me werk te doen hoor! :rofl:

Dat was een reactie op Spacestar hehe. 

@Yo1967, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Reputatie 7
Badge +22

Ow nooo! 

Wat is er? :wink: Ik probeer hier gewoon me werk te doen hoor! :rofl:

Dat was een reactie op Spacestar hehe. 

:joy::rofl: I Know! :stuck_out_tongue_winking_eye: