Beantwoord

Zender geeft aan alleen thuis beschikbaar

  • 5 August 2019
  • 11 reacties
  • 1253 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Raar hoor. Kunnen jullie mij helpen? (Mijn profiel bevat de benodigde gegevens)

Alvast dank.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van zender alleen thuis beschikbaar, maar ik ben thuis
icon

Beste antwoord door Nadia 7 August 2019, 11:18

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Hallo @harrewijn, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt, we helpen je hier graag. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, dat kan later van pas komen 🙂

Het is vooraf goed om te weten dat een aantal zenders buiten je eigen (WiFi)netwerk niet beschikbaar zijn. Deze programma's kun je daarom niet zien als je buitenshuis bent. Zie op onze site of je de zender ook onderweg kunt bekijken. Voor het totale overzicht aan zenders vink je Online tv-kijken (onderweg) aan;



Ben je wel thuis en wil je bijvoorbeeld via de Chromecast naar je tv casten? Controleer dan het netwerk op je device. Als deze contact maakt met 3G/4G-netwerk moet je deze uitzetten en verbinding maken met je WiFi.

Heb je nadat je bovenstaande hebt gecontroleerd en uitgevoerd nog steeds de melding: Deze zender is alle thuis beschikbaar. Geef een gil. Laat ons dan ook meteen weten welke zender het is, op welk apparaat je tv-kijkt en waar?
Hoi Nadia,

Ik zit dan thuis op mijn eigen wifi netwerk, en kan dan geen BBC1 kijken op mijn telefoon bijvoorbeeld wat wel zou moeten kunnen.

Peter.
Reputatie 7
Hey @harrewijn, bedankt voor de extra informatie. Dat klopt. Wanneer je verbonden bent op je eigen WiFi-netwerk moet je BBC1 gewoon op je toestel kunnen kijken. Ik ga het voor je laten uitzoeken. Ik maak hiervoor een ticket aan. Je ontvangt hierover binnen 5 werkdagen bericht. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust aan mij.
Reputatie 7
He @harrewijn, het is al even een tijdje geleden. Als het goed is kun je weer BBC1 kijken. Mijn collega's hebben het verholpen. Geniet je nu weer van je favo series/tv-programma's van BBC1?
He @harrewijn, het is al even een tijdje geleden. Als het goed is kun je weer BBC1 kijken. Mijn collega's hebben het verholpen. Geniet je nu weer van je favo series/tv-programma's van BBC1?
Ja hoor. :-)
🤓
Reputatie 7
Yay! Bedankt voor de terugkoppeling. Dan kan ik je topic sluiten, @harrewijn 😃

Ik heb hetzelfde probleem (deze zender alleen thuis bekijken) als boven beschreven. Ben op Terschelling maar kan aantal buitenlandse zenders niet ontvangen met de kpn app, niet via de wifi vh hotel, maar ook niet mbv eigen mobiele data.

Reputatie 7
Badge +19

Het is vooraf goed om te weten dat een aantal zenders buiten je eigen (WiFi)netwerk niet beschikbaar zijn. Deze programma's kun je daarom niet zien als je buitenshuis bent. Zie op onze site of je de zender ook onderweg kunt bekijken. Voor het totale overzicht aan zenders vink je Online tv-kijken (onderweg) aan:

 


 

Beste Jeroen,

Ik heb een pluspakket, dus zou ik bijv BBC1 hier wel moeten kunnen ontvangen. Het mislukt overigens niet alleen maar op .mijn mobiel, maar ook op de laptop krijg ik die zenders niet hier op Terschelling.

Reputatie 7

Ik heb een pluspakket, dus zou ik bijv BBC1 hier wel moeten kunnen ontvangen. Het mislukt overigens niet alleen maar op .mijn mobiel, maar ook op de laptop krijg ik die zenders niet hier op Terschelling.

Het gaat er niet om dat jij het pluspakket hebt maar dat de publieke zenders van de ons omringende landen niet buitenshuis gekeken kunnen worden.

Beste wjb,

Dank voor de snelle reactie!

Hoop dat thuis dus alles weer te zien is.

Reageer