Beantwoord

Zender niet beschikbaar

  • 24 april 2018
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik heb alles gedaan wat mogelijk was maar niets heeft geholpen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 april 2018, 15:20

Hoi Klantnummer 0212877011, welkom op het Forum!
Onze reactietijd op het Forum is in de meeste gevallen langer dan 24 uur, waardoor je met een probleem zoals een storing vaak beter en sneller contact kan zoeken via onze LiveChat of telefonische klantenservice (0800-0402) 😉 Dan wordt je direct geholpen met je probleem!
Wel vervelend dat je de storing hebt moeten ervaren, maar gelukkig is het inmiddels ook weer opgelost en kan je weer zonder zorgen televisie kijken. Mocht je ooit nog andere vragen hebben (geen dringende zoals een storing) dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

5 reacties

Waarom krijg ik geen reactie?
Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond beste klant nummer. 0212877011.u zegt niet wat er aan de hand is met wat. Dan kan iemand van de webcare medewerkers hier wat aan doen. er is een wacht tijd. Maar misschien kan iemand die hier op het forum actief is die kan u ook wat op weg brengen ?
Ongeveer 2000 huishoudens in Leusden hebben tot nu toe geen TV ontvangst er zou een storing zijn in de wijkcentrale.
Met vriendelijke groet,
Marcel L.
KPN heeft afgelopen nacht het probleem verholpen, ruim 2000 klanten hebben weer TV.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Klantnummer 0212877011, welkom op het Forum!
Onze reactietijd op het Forum is in de meeste gevallen langer dan 24 uur, waardoor je met een probleem zoals een storing vaak beter en sneller contact kan zoeken via onze LiveChat of telefonische klantenservice (0800-0402) 😉 Dan wordt je direct geholpen met je probleem!
Wel vervelend dat je de storing hebt moeten ervaren, maar gelukkig is het inmiddels ook weer opgelost en kan je weer zonder zorgen televisie kijken. Mocht je ooit nog andere vragen hebben (geen dringende zoals een storing) dan weet je ons te vinden!

Reageer