Beantwoord

Zender niet beschikbaar

  • 14 April 2019
  • 3 reacties
  • 1454 keer bekeken

Sinds gisteravond staat het beeld op de TV telkens vast met daarbij de mededeling ZENDER NIET BESCHIKBAAR.
Zappen lost heel soms het probleem op.
  • Geen storing bekend in de wijk
  • Experiabox V10 en tv ontvanger herstart
  • Gaf niet de gewenste oplossing
  • Aansluitingen gecontroleerd van de draadloze verbindingssets. Type 650. Op alle drie branden 3 witte lampjes
Beeld staat soms 1 à 2 minuten vast en dan is er weer beeld, alleen van korte duur.

Wat nu nog te doen?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 April 2019, 09:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @RdG1959 . Welkom op het forum! Wat vervelend dat je steeds deze melding te zien krijgt. Heb je ook problemen met de (bekabelde) internet verbinding? De melding “Zender niet beschikbaar” ontstaat wanneer je tv-ontvanger het televisie signaal tijdelijk niet goed ontvangt. Om dit probleem te kunnen verhelpen zal je de Experia Box moeten resetten (niet herstarten). Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Ik hoor graag van je!
Beste Vikash,

Experiabox heb ik gereset. Daarna moesten ook de draadloze verbindingssets opnieuw gekoppeld worden. Tot nu toe werkt het weer.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed dat een reset (tot nu toe) het probleem heeft verholpen. Mocht deze melding weer vaker terugkomen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer