Beantwoord

Zender niet beschikbaar

  • 13 February 2020
  • 6 reacties
  • 233 keer bekeken

Haloo we krijgen al enkele dagen steeds de melding geen zender. Meestal na alle stappen te doorlopen doet ie 't even. 

De melding komt steeds vaker en nu toch wel 2 a 3 x per dag. Wat nu?? 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Tycha 14 February 2020, 21:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @HildeSonnema 

Kijk eens hier Zender tijdelijk niet beschikbaar

Badge +19

ik ben benieuwd hoe de ontvanger aangesloten is op de experiabox. Is dat bekabeld direct aan de experiabox of zit er iets tussen zoals een switch of draadloos verbindingset?

Reputatie 7

Hoi @HildeSonnema, welkom op het forum. Die melding is altijd vervelend, meerdere keren per dag helemaal natuurlijk. Heb je de stappen op de pagina die Tycha noemt al eens kunnen proberen? Ik ben benieuwd hoe het daarna gaat. Als dat geen verbetering geeft heb ik dezelfde vraag als Joep stelt. Ik hoor het graag van je :slight_smile:

Zender Niet beschikbaar heb ik nu een maand lang al soms gebeurd het 5x per dag nu vandaag is het aan een stuk door af en toe 1min. Werkt de tv weer waarna langdurig de melding in blauw zender niet beschikbaar verschijnt

En meestal tijdens geen zender beschikbaar is internet verbinding ook weg

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Avermeulen 

Vervelend,had je hier al gekeken ?Zender tijdelijk niet beschikbaar

Welke experiabox en tv ontvanger heb je eigenlijk?