Beantwoord

Zender niet beschikbaar op 1 tv-ontvanger

  • 2 August 2019
  • 10 reacties
  • 181 keer bekeken

Wij hebben 2 TV ontvangers beide Motorola 1853, nu doet op de ene ontvanger RTL 4 het niet en geeft de box de melding zender niet beschikbaar.
Terwijl op de andere deze zender het gewoon doet.
Nu heb ik de kastjes al omgewisseld maar dan blijft het probleem gewoon bestaan.
Ik heb het kastje al een soft reset en een hard reset gegeven maar het probleem blijft.
De software op beide ontvangers is wel up to date.

Grtz. Ursula
icon

Beste antwoord door Tycha 2 August 2019, 22:22

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@The Bitch

Ruil die préhistorische 1853 om voor een moderne Arris of Arcadyan via deze pagina.
Hoi Tycha,

Dank je voor je reactie en de link, helaas ligt de site plat, heb de KPN al gebeld en die hebben het zelfde probleem.
Ga morgen nog een keer via de link proberen om ze om te wisselen, bij de service afdeling waren ze het wel eens dat ze aan vervanging toe waren en ook omdat er ook andere problemen met de ontvangers zijn.

Grtz Ursula
Reputatie 7
Badge +11
Hopelijk heb je morgen meer succes, nog bedankt voor je terugkoppeling 😃
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @The Bitch, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

De ontvangers die je hebt zijn inderdaad wel aan vervanging toe. In ieder geval die de problemen nu geeft! Heb je inmiddels de website al kunnen gebruiken, of geeft hij nog steeds een foutmelding? Eventueel even een andere internetbrowser gebruiken 😉

Mocht het na de ruiling nog niet goed werken, dan hoor ik het graag! En geef het ook aan als ik nog iet voor je kan betekenen hierin!
Hoi Susan,

Helaas ligt de site nog steeds plat, en ik heb het ook al geprobeerd om via 4 andere internetbrowsers te doen maar ook daar blijf ik de zelfde melding krijgen :(
Maar ik blijf het proberen.

Dank je wel voor de reactie.
Grtz. Ursula
Reputatie 7
Badge +21
@The Bitch, hmm vreemd. Afgelopen vrijdag deed hij het namelijk nog wel.. Maar goed, hopelijk lukt het binnenkort wel! En mocht het deze week toch niet lukken, dan hoor ik het graag en probeer ik het via mij te regelen 😉
Hoi Susan,

Ik heb zo juist nogmaals met de klantenservice gebeld en het probleem op de site is er nog steeds.
De mevr. die ik nu aan de telefoon heb gehad heeft nu een mail naar een andere afdeling gestuurd om het als nog in orde te maken.
Dus ik wacht nu hun bericht verder even af.

Grtz. Ursula
Reputatie 7
Badge +21
@The Bitch, helemaal goed! Top dat je even contact hebt gezocht, dat was ook mijn volgende handeling die ik wou gaan doen als hij het nog niet zou doen. Ik ga er vanuit dat de logistieke afdeling het verder afhandelt en je snel jouw ontvanger(s) krijgt!
Hoi Susan,

het is inderdaad geregeld, ik heb een sms gehad dat ze morgen bij het servicepunt omgeruild kunnen worden.

Grtz. Ursula
Reputatie 7
Badge +21
@The Bitch, super. Dat is goed nieuws! Ik ga er vanuit dat het met de installatie van de nieuwe ontvangers geregeld is. Zo niet, dan weet je me te vinden 😉

Reageer