Beantwoord

Zender niet beschikbaar [storing TV regio Den Bosch]

• 19 juni 2018
  • 31 reacties
  • 994 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Er is gisteravond weer een monteur aangestuurd om apparatuur te vervangen en de glasvezelverbindingen te controleren. De storing is rond 21.00 afgemeld. Als jullie toch nog problemen tegenkomen, laat het vooral weten!
Na 21.00 was alles weer goed! Hopelijk vandaag geen problemen....
Deze storing is sinds gisteravond 21:00 verholpen. Je zou dus geen problemen meer moeten ondervinden.
@Joran ik heb dit probleem al 2 dagen in postcodegebied 7231 KK weten jullie daar iets over te zeggen?????
Op postcode 5247XG nog steeds problemen. 2 minuten geleden nog. Gaat dit nog lang duren? Denk er inmiddels over om over te stappen naar een andere provider en abonnementsgeld terug te vragen. Ik wil niet betalen voor een dienst die regelmatig niet werkt.
Reputatie 7
Badge +28
@Dnbertzelf: Sorry voor de late reactie. Ik zie de storing inmiddels niet meer terug bij jou, klopt dat? De ontvanger die het meest gebruikt wordt geeft in ieder geval een goede kwaliteit weer. De andere ontvangers lijken niet veel gebruikt. Als het op een andere ontvanger gebeurt, kun je die dan een paar uur op een willekeurige zender laten staan? Dan voer ik daarop een meting uit. Kun je daarvoor de laatste 2 cijfers van het serienummer sturen?

@DittaV: Qua locatie zal dit losstaan van de storing in Den Bosch e.o. Ik heb jouw verbinding nagemeten en zie hier geen problemen terug. Is dit al opgelost? Op één van de ontvangers meet ik 100% kwaliteit, de andere lijkt niet gebruikt te zijn de laatste dagen. Als dit anders is, laat het weten. Dan zoek ik dit verder uit.

Reageer