Beantwoord

zender ONS ook te krijgen op KPN

  • 13 November 2018
  • 7 reacties
  • 31706 keer bekeken

Ik zie in mijnradio TV blad ook de zender ONS kun je die ook op mijn TV krijgen of moet je daar voor extra betalen?
icon

Beste antwoord door PeterG 13 November 2018, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik zie in mijnradio TV blad ook de zender ONS kun je die ook op mijn TV krijgen of moet je daar voor extra betalen?
Nee ik zag daar Nostalgie films die ik graag had willen bekijken
Die zit in het pluspakket. Voor € 9,99 p/m** heb je dan deze zenders erbij:

36 Eurosport 2 HD
51 Disney jr.
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang HD BG
57 Baby TV
59 RTL Telekids BG/T
70 AMC HD (zie amctv.nl) BG/T (stopt met uitzenden na 31-12-’18)
71 Comedy central extra BG
73 RTL Lounge BG/T
74 RTL Crime BG/T
76 NPO 3 extra BG/T
77 OUT TV
78 Family 7 (religieuze televisie)
81 NPO Politiek BG/T
82 Crime & Investigation BG
83 Discovery Science HD BG
84 Discovery World (4:3 !!) BG
85 Animal Planet 24 HD BG
86 Travel channel
87 Nat Geo Wild HD BG
88 NPO 2 extra BG/T
89 ONS (16:9) BG ⬅️
110 MTV 24 (4:3 !!, non stop clips) BG
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv BG

BG = begin gemist
BG/T = ook voorzien van tot 1 week terugkijken

**Heb je ook een kpn mobiel abonnement dan krijg je dit pakket gratis. Zie KPN Compleet.
Bij digitenne te zien op kanaal 25 's nachts.
Reputatie 5
Badge +5
@PeterG Handig overzichtje!

Misschien kun je bij AMC HD een sterretje zetten. Op willekeurige(?) momenten is deze zender dan weer een aantal maanden terug te kijken en dan weer een aantal maanden niet. Momenteel kan ik de programma's op AMC HD terugkijken, maar dat kan morgen weer anders zijn.... 🤔
Het is de bedoeling dat AMC gewoon teruggekeken kan worden. Als dat niet kan is het een storing.

Ik ga echter niks meer wijzigen bij die zender. Die stopt namelijk na 31 december a.s. Op de plek waarvan ik dit overzichtje heb gecopieerd, mijn eigen site, heb ik dat inmiddels bij AMC vermeld staan. (en hier nu ook)
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-2/

En dit vind ik zelf heel handig: een combi-lijst van basis- en pluspakket. Overzichtelijk alles op een nummer-rij.
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenders-kpn-1-lijst-basis-pluspakket/

@makzzz
Reputatie 5
Badge +5
Het is de bedoeling dat AMC gewoon teruggekeken kan worden. Als dat niet kan is het een storing.
Dan zijn dat storingen die weken lang duren!

Ik ga echter niks meer wijzigen bij die zender. Die stopt namelijk na 31 december a.s.
Ach, wel ja, weer een leuke zender minder, ik kijk nergens meer van op. Wel vreemd dat de pulp zenders nooit verdwijnen. Maar goed, als AMC zelf stopt, is dat neit de schuld van de KPN.

Leuk, al die overzichten op je site!
Het klopt dat ONS zichtbaar is op kanaal 25 na de programma's van AT5. Maar waarom niet ook in de avond als KETNET stopt met uitzenden op kanaal 31. Als er weer eens op 30 kanalen niets is of alleen maar herhalingen, zie je tenminste nog iets Goud van Oud op kanaal 31.