Vraag

KPN Compleet zenderpakket wisselen

  • 24 June 2021
  • 5 reacties
  • 181 keer bekeken

Met het kpn compleet abonnement zou je een zenderpakket gratis krijgen. Ieder jaar na de voetbalcompetitie ruil ik espn voor een maand om naar plus pakket. Terug naar espn  nu gaf heel veel problemen. Nu heb geen van beide meer en krijg per 15 juli espn voor zes maande gratis. Zelf moet ik gedurende deze zes maanden weer aan de bel trekken om het weer helemaal gratis te krijgen. Dit is het resultaat na 6 medewerkers en uren gesprekken gevoerd te hebben. Ongelofelijk


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u misschien het abonnement verlengt naar Hussel? Want dan is KPN compleet niet meer van toepassing en krijgt u dus ESPN niet meer gratis. Als ik uw verhaal zo hoor, dan vermoed ik dat da het probleem is. Althans... geen probleem, u moet gewoon betalen. Simpel.

Wat staat er op de factuur 2de blad? Ziet u daar iets staan wat lijkt op "Hussel"?

Nee hoor. Geen hussel

Reputatie 7

Hoi @Blubje, welkom bij ons op het forum. Bij KPN Compleet is en zenderpakket inderdaad mogelijk. De oplossing van 6 maanden vergoeden klinkt als een gekke, maar ik heb nog geen gegevens van je, daardoor kan ik er nog niet zoveel over zeggen. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee.

Zelf vond ik het ook belachelijk. Ben al zoveel jaren klant. En dan word er na een discussie gezegd dat ik op 15 juli weer espn voor 6 maanden heb en dat zelf na die datum moet gaan wijzigen in het hele jaar.

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens @Blubje! Ik ben daarmee voor je gaan kijken, zo te zien is er eerder deze week al een melding aangemaakt voor de afdeling die over Compleet gaat. Op dit moment is er een openstaande wijziging en als ik die melding lees willen zij het pakket gratis aanzet nadat die wijziging is afgerond. Er kan maar 1 wijziging tegelijkertijd open staan, vandaar dat dat afgewacht moet worden. De huidige wijziging lijkt op de 15e af te ronden, daarna zullen zij voor je aan de slag kunnen dus.